• Hjärtefröjd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2011-12-10 13:10:39 följande:
    WTF?? 

Jag har också fått positivt ÄL-test så tidigt ibland, men senast jag fick det så visade VUL att jag ändå inte hade ÄL förrän 5-6 dagar senare...
  • Knasten83

Gummsan: kör hårt! Inget att förlora, jag hade haft sex varannan dag de närmsta 5-6 darna.. :)

• Emmsie

Tänkte egentligen inte testa förrän på tisdag, men som vanligt test-knarkar jag och det här är dagens resultat. Svagt, men ett helt, brett och rosa streck vad det verkar. ÄL+11

Vad tror ni?
  • Together90

Idag var testen negativa :( så det var antagligen missfall/kemisk graviditet ..så jävla jobbigt och tankarna börjar snurra :( Var är det för fel ? :(

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • lilaemma
    Emmsie skrev 2011-12-10 16:56:46 följande:
    Tänkte egentligen inte testa förrän på tisdag, men som vanligt test-knarkar jag och det här är dagens resultat. Svagt, men ett helt, brett och rosa streck vad det verkar. ÄL+11

Vad tror ni?
    Kom det inom tiden? I sånna fall Grattis!
  • Emmsie
    lilaemma skrev 2011-12-10 17:06:34 följande:
    Kom det inom tiden? I sånna fall Grattis!
    Ja, tror till och med kortet är taget inom tiden, eller max ett par minuter senare.

Tack!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester