• plussonskan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lägg upp bild

• alexander2011

Inom tiden

I

Efter utgående tid när den torkat, ser knepigt ut

Hur som helst har jag inga mer tester förens testlagret har kommit med sina :S

vill nån vara gullig o exprimentara med bilden Solig 

• Lindis1974

Vilket test är det du vill vi ska kolla på.
    Ser ett svagt streck på ÄL testet dvs negativt på det andra ser jag tyvärr inget alls ...

• alexander2011

just det understa är äl test det andra gravtest

• Knasten83

Carmat: är det gravtestet du vill ha analyserat? Ser tyvärr neg ut men du har väl några dar kvar innan bim?

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-11 20:19:41 följande:
    Carmat: är det gravtestet du vill ha analyserat? Ser tyvärr neg ut men du har väl några dar kvar innan bim?

ja en vecka kvar
  • Gummsan

Har hela morgonen haft svin ont i magen (längst ner) Kan de vara att jag haft äl nu då? 

• LillaPluppen
    Gummsan skrev 2011-12-11 21:19:11 följande:
    Har hela morgonen haft svin ont i magen (längst ner) Kan de vara att jag haft äl nu då? 

Det ser ut som ägget har släppt nu ja=) så typ ett dygn kvar som det är värt att hoppa o säng på!=)
  • mamma Linder

Ja du har äl nu det starkaste strecket ät från cykeldag 10 igår antar jag, sen tar det 12-24 timmar efter det som äl är, så alltså nu

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester