• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Popcornplaya: det syns en skugga... Men som alltid är ju cb lite opålitligt.. Hm, tycker du ska fortsätta testa för det kan va så enkelt att din äl inte va exakt när du tror eller att du e låghormonare?

• Knasten83

Slemmis: de som är tydligast och bäst enligt mig e cb men de är rysligt dyra!!! Har testlagret nu..

• Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-10 19:26:55 följande:
    Tjejer....ägglossningstester..av alla billiga, vilka är lättast o tydligast att tolka...och varför..?
    har beställt på medistore.se. Bliiga o CB ältester tycker ja e bäst.

men man får typ 30 åltest o 5 gravtest paket på tradera för 119:- el så också bra, men brukar använda CB:s som test brevid för då får man klart att nu e de äl time, i o med den glada gubben) då finns de inga tvivel liksom
    men brukar ha dom om ja e osäker på dom med bara 2 streck
  • slemtorsk i din bralla

Jag har ju kört med cb digital men tycker de är för dyra.. Blödningen är konstig....kommer ta ett gravtest i morgon iaf för säkerhets skull.

• Knasten83

Nu blev det fel, det ska stå "gör det ngt att jag skriver slemmis istället för slemtorsk?

• Lindis1974

Jag skrattar i hjäl mig. Slemmiga slemtorsk :)

• BebisVagga
    Jennie83 skrev 2011-12-10 19:23:02 följande:
    GRATTIS =)
    jag säger inte grattis ännu..

fick likadant.. o nu har jag haft min vanliga mens i 2 dagar.

men hoppas du inte har samma otur som jag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester