Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äl styr ju mensen... Så det är som de andra säger att om äl kom tidigare så borde mensen också komma lite tidigare.
Äl styr ju mensen... Så det är som de andra säger att om äl kom tidigare så borde mensen också komma lite tidigare.
Carmat: det betyder att du kan börja testa snaaaaart!!!! :)
Det är är då den skummaste cykel jag haft på länge. Fick positivt äl test dag 19, liten blödning dagen innan som jag alltid får lite innan äl, molvärk som mest dag 20 och riktiga äl-flytningar både igår och idag dag 20 och 21. Så nu är ju frågan om jag ska räkna äl idag eller igår, och hur jag än räknar är det den senaste äl jag har haft. Men jag funderar på om infektionen jag haft i veckan, feber och hosta, kan ha skjutit fram äl. Vi fick iaf till det i dag 19 så det finns ju en liten chans. Så jag kan väl se fram emot en cykel på 33-34 dagar då.
finns inte mycket positivt här väl??
Vill fått höra att jag ska fortsätta med mitt progesteron eftersom man tydligen mycket väl kan vara gravid trots blödningar efter IVF, särskilt som min testdag inte är förrän torsdag... men räknar man enligt min cykel så är jag på BIM-1-2 i dag och då borde det väl synas något..
JA jag har redigerat.. har lekt loss som fasen med korten.... för att se om det finns en tillstymmelse till streck men jag ser inget ...gör ni??
Jag är så splittrad... visst vill jag få positivt men det borde ju synas nu kan man tycka....helst vill jag bara att det är blankt så jag kan sluta med progesteronet och börja räkna in nästa ägglossning... usch.. jobbigt det här..
Behöver hjälp att tyda detta test, någon som ser något ?
slemtorsk: Japp det är det !