• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-12-11 22:09:09 följande:

Carmat85: tycker ja anar nå på bilderna!!!! Helt klart!!! När ha du bim??? =)

17:e Skrattande
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-11 22:09:34 följande:
    igen 

japp,ser du nått
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-11 22:08:14 följande:
    ha ha.. jag är häääär!!! =) sovit från 17.30,helt färdig och mår illa.. blärk !!

carmat85!lite svårt med trixningen men ..tycker mig ser nåt..

hahaha där är du :) men har du testat nått mer eller hur gick det med blödningen? tack för hjälpen. sambon anade någonting men färgen är utsmetad lite på testet så det kanske inte är nått. får vänta ev till tis innan testerna kommer. illamående :) ett bra tecken, blödningen, mindre bra. mycket eller lite
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-11 22:09:09 följande:

Carmat85: tycker ja anar nå på bilderna!!!! Helt klart!!! När ha du bim??? =)

18:e nu såg jag fel i kalendern bim-7
  • Jennie83

imorgon kommer sambon hem efter en veckas jobb =) Tror även att ÄL e på G verkar så på stegringen av älstickorna, iget utslag på CB älstest ännu, men hoppas =)

• Zia29

Hjälp!! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det här testet jag tog idag. Läste av det efter ca 3-4 minuter och tog bilden direkt efter avläsningen i princip. Är ny på fl så vet inte riktigt hur man lägger upp bilder i ett inlägg, men jag kopierade in bildernas länkar istället. Har tagit ett sånt här test innan och då såg jag aldrig den röda linjen längst till vänster sådär. Någon som kan hjälpa mig att tolka det rätt? Känner mig lite dum, men det hjälper alltid när ett par andra ögon än mina egna ser och tolkar detSkäms

http://www.familjeliv.se/hem/zia29/gallery/phpyztxou.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/zia29/gallery/phpd8htwv.jpg

• Zia29

Oj sorry, nu såg jag hur man lägger in bilder. Kanske dags för mig att sova...Skäms

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester