• Anonym (?)

'Fjortisar i string'

Hur hade du reagerat om du upptäckte att din 35-40-åriga man/sambo/pojkvän gått in och tittat på 'fjortisar i string' samt chattat med tjejer i samma låga ålder på msn? Anser du att det är hans ensak, han har rätt till sitt privata sexliv, eller hade du känt obehag?

• Svar på tråden 'Fjortisar i string'
  • DS66

helt klart att han tänder på det...ta ett snack,ej ok!!

• Gasolina

Personligen tillhör jag skaran som inte bryr mig om ifall min make skulle få för sig att kolla på porr eller så MEN jag skulle inte godta om han söker på privata sidor eller om det handlar om alltför unga tjejer. 14 är ett exempel...

Prata med honom och se vad han säger...

www.bokig.blogg.se - sanna böcker!
  • Anonym

Är det minderåriga tjejer hade jag absolut tagit upp det & blivit chockad :O inte tyckt det vore det minsta okay!
    Vore ju som att spana på tjejer i dotterns ålder ! *urk*
    Vanlig porr hade jag inte brytt mej i

• Anonym (?)

Det är inte min egna sambo, utan en väninna som berättat. Hon vet inte vad som är ok och jag måste säga att jag inte heller vet. Idag ska man ju tolerera så mycket, så jag är lite kluven. Många av tjejerna är ju inte ens 14 egentligen, de bara låtsas vara det. Med andra ord är det ju som vanlig porr..

• Anonym

dem riktiga han chattar med då? är inte dem minderåriga på riktigt heller?  att chatta med barn när man är vuxen känns ju inte friskt..

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2011-09-20 12:27:03 följande:
    dem riktiga han chattar med då? är inte dem minderåriga på riktigt heller?  att chatta med barn när man är vuxen känns ju inte friskt..
    Det har han visserligen slutat med och han har sagt att det inte var sexuellt.

Jag vet inte.. innan jag gick med i FL hade jag tyckt att det var otroligt stört att porrsurfa på barn, men har kanske blivit lite tolerant av allt snack att man har sitt eget sexliv och ska få ha sina egna fantasier ifred. De vid msn kan ju lika gärna vara Arne 45 år, det är väl egentligen mer troligt.

De har varit tillsammans länge, över 10 år, så jag förstår att det är svårt. Det väckte en del tankar hos mig och jag blev nyfiken på hur andra hade resonerat, var går gränsen för vad man 'ska' tolerera i ett förhållande.. Det kommer förmodligen inte upphöra eftersom han gjort detta i smyg, utan väljer hon att fortsätta får hon acceptera vad han sysslar med anser jag. 
  • Anonym

Det är fullt normalt. Att män drar sig till yngre tjejer är evolutionen och naturens gång. Efter som friskast barn får människan runt 15års åldern. Det är enbart vår samtida moral och norm som anser att flickor i den åldern är tabu.

För 100år sedan så var det inte moralskit rätt att bekänna sig som homosexuell.

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2011-09-20 15:11:35 följande:
    Det är fullt normalt. Att män drar sig till yngre tjejer är evolutionen och naturens gång. Efter som friskast barn får människan runt 15års åldern. Det är enbart vår samtida moral och norm som anser att flickor i den åldern är tabu.

För 100år sedan så var det inte moralskit rätt att bekänna sig som homosexuell.
    Jag förstår inte.. menar du att det hade varit ok om min väninnas sambo på 35+ träffat en tjej som är 14 år, för hon är friskare än väninnan ifall de skulle få barn? Väninnan med sambo har de barn de ska ha, så jag tror absolut inte att han är ute efter att träffa någon att skaffa fler barn med. Eller har jag missförstått dig?

Jag är inte så mycket ute efter mannens behov, utan vad han ev. skulle kunna göra för skada mot unga flickor.
  • LängtarEfterDiig

Att titta är väl en grej, men att chatta med så pass unga tjejer på msn i hans ålder känns riktigt sjukt! Fy

Svar på tråden 'Fjortisar i string'