Janice01 skrev 2011-09-29 07:48:38 följande:
Du är en sjuk människa! Jag försöker bara förstå varför du reagerar som du gör! Har jaj någonsin sagt att det är ok med sex med en 13 åring???? Sa bara att är dom 15 och uppåt så kan polisen inget göra.
Där har du helt jäkla fel kan jag ju säga dig..
Träffade en kille för några år sedan som efter 2 år erkände för mig att han hade haft sex med en 15årig flicka då han v 30 år och han blev anmäld av flickans föräldrar och fick skaka galler i 3 månader även fast det va flickan som sökt kontakt med honom... tycker ALLA ska ringa en advokat och fråga om sånt här innan man yttrat sig om det och sen verkligen lusläsa lagen om sex med unga för där står det klart och tydligt....
jag trodde också at det va lagligt innan han berättade det här och jag har ju själv läst hans dom från tingsrätten...
Så visst kan en man och kvinna få domen sex brott mot unga även fast dom är byxmyndig..
Kan säga att karl åkte ut med huvudet före när han erkände, vill inte ha såna i mitt liv och bestämmer det själv sen om andra inte skulle bry sig skiter jag fullständigt i...