• Anonym (?)

'Fjortisar i string'

Hur hade du reagerat om du upptäckte att din 35-40-åriga man/sambo/pojkvän gått in och tittat på 'fjortisar i string' samt chattat med tjejer i samma låga ålder på msn? Anser du att det är hans ensak, han har rätt till sitt privata sexliv, eller hade du känt obehag?

• Svar på tråden 'Fjortisar i string'
  • Janice01
    Anonym (?) skrev 2011-09-28 18:55:55 följande:
    Får jag fråga varför du vill ha detaljer kring ett sexuellt övergrepp? Samtidigt som du verkar tycka att det är fullt ok att begå det mot en 13-åring? Vill du bli upphetsad kan du gärna söka dig någon annanstans..
    Du är en sjuk människa! Jag försöker bara förstå varför du reagerar som du gör! Har jaj någonsin sagt att det är ok med sex med en 13 åring???? Sa bara att är dom 15 och uppåt så kan polisen inget göra.
  • Anonym (skit snack)
    Janice01 skrev 2011-09-29 07:48:38 följande:
    Du är en sjuk människa! Jag försöker bara förstå varför du reagerar som du gör! Har jaj någonsin sagt att det är ok med sex med en 13 åring???? Sa bara att är dom 15 och uppåt så kan polisen inget göra.

Där har du helt jäkla fel kan jag ju säga dig..

Träffade en kille för några år sedan som efter 2 år erkände för mig att han hade haft sex med en 15årig flicka då han v 30 år och han blev anmäld av flickans föräldrar och fick skaka galler i 3 månader även fast det va flickan som sökt kontakt med honom... tycker ALLA ska ringa en advokat och fråga om sånt här innan man yttrat sig om det och sen verkligen lusläsa lagen om sex med unga för där står det klart och tydligt....

jag trodde också at det va lagligt innan han berättade det här och jag har ju själv läst hans dom från tingsrätten...

Så visst kan en man och kvinna få domen sex brott mot unga även fast dom är byxmyndig..

Kan säga att karl åkte ut med huvudet före när han erkände, vill inte ha såna i mitt liv och bestämmer det själv sen om andra inte skulle bry sig skiter jag fullständigt i...           
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-09-29 07:48:38 följande:
    Men.. ts handlar ju om 14-åringar så varför drar du upp 15-åringar?
  • Anonym (?)
    Anonym (skit snack) skrev 2011-09-30 15:51:59 följande:
    Där har du helt jäkla fel kan jag ju säga dig..

Träffade en kille för några år sedan som efter 2 år erkände för mig att han hade haft sex med en 15årig flicka då han v 30 år och han blev anmäld av flickans föräldrar och fick skaka galler i 3 månader även fast det va flickan som sökt kontakt med honom... tycker ALLA ska ringa en advokat och fråga om sånt här innan man yttrat sig om det och sen verkligen lusläsa lagen om sex med unga för där står det klart och tydligt....

jag trodde också at det va lagligt innan han berättade det här och jag har ju själv läst hans dom från tingsrätten...

Så visst kan en man och kvinna få domen sex brott mot unga även fast dom är byxmyndig..

Kan säga att karl åkte ut med huvudet före när han erkände, vill inte ha såna i mitt liv och bestämmer det själv sen om andra inte skulle bry sig skiter jag fullständigt i...           
    Jag kan känna att även OM lagen nu hade sagt att det vore ok att ha sex med en 15-årig flicka som 40-åring, finns det inget moraliskt ansvar? Speciellt Janice01 här inne är väldigt angelägen om att det är ok att söka sig så långt ner i åldrarna som lagen anser är ok..
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2011-09-30 23:16:33 följande:
    Jag kan känna att även OM lagen nu hade sagt att det vore ok att ha sex med en 15-årig flicka som 40-åring, finns det inget moraliskt ansvar? Speciellt Janice01 här inne är väldigt angelägen om att det är ok att söka sig så långt ner i åldrarna som lagen anser är ok..
    Men den där Janice01 måste ju vara här för att göra bråk i tråden, för som dig och de flesta här (hoppas jag!!!) tycker jag att det är moraliskt fel att ha sex med en en 14 åring när man är 40 (dessutom olagligt). De bästa är ju att inte bry sig om människan och kommentera hans/hennes inlägg.

MEN sen finns ju ju dom "gubbarna" som tänder på tonårstjejer, men dom måste ju fan ha någon allvarligt störning någonstans.
  • Anonym (Mr X)

Har dom tuttar är det okej, har dom inte tuttar är det inte okej.

Tuttar = könsmogen -> redo för sexuellt umgänge.

Dom moraliska frågorna skiter jag faktiskt i.

• Anonym
    Anonym (Mr X) skrev 2011-10-01 13:15:36 följande:

är du seriös? Finns 20 åringar som inte har bröst? Men dom är nog redo för sex. Väldig konstig sak att gå efter tycker jag. Kan säga att en av mina döttrars kompis har riktigt stora, men är ganska smal, hon är 18 men har fortfarande oskulden kvar eftersom hon inte är redo. 
  • TeamTss

Oj TS..jag hade tyckt det vart väldigt konstigt..dels för att denna mannen ju är i ett förhållande och dels för att han söker sig till så pass mycket yngre tjejer, om de så är 14 eller 18 år. Är de dock minderåriga hade jag blivit väldigt orolig & tvingat mannen att söka hjälp. tror jag.

• Janice01
    Anonym (?) skrev 2011-09-30 23:16:33 följande:
    Faaan vad dud snackar skit!!! Var i helvete har jag sagt att det är ok med sex med folk under 15år????
  • Anonym (?)
    Anonym (Mr X) skrev 2011-10-01 13:15:36 följande:

Jag hade bröst när jag var 10, du anser alltså att jag var redo att ha sex med 40-åriga gubbar då?
Svar på tråden 'Fjortisar i string'