• Anonym (?)

'Fjortisar i string'

Hur hade du reagerat om du upptäckte att din 35-40-åriga man/sambo/pojkvän gått in och tittat på 'fjortisar i string' samt chattat med tjejer i samma låga ålder på msn? Anser du att det är hans ensak, han har rätt till sitt privata sexliv, eller hade du känt obehag?

• Svar på tråden 'Fjortisar i string'
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2011-09-23 13:15:04 följande:

För det första är det inte min sambo, så jag 'får inte ut något av det'. För det andra blev jag som sagt sexuellt utnyttjad när jag var 13 av en gubbe, så jag skulle inte vilja ha sex med någon som har sådana fantasier.

Du tror inte dina erfarenheter som jag givetvis beklagar stort påverkar din bild av det här?
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-09-27 10:32:23 följande:
    Är det fjortisar eller barn dvs ej utvecklade flickor?
    Han har chattat med 12-14-åringar, det är barn i mina ögon. Din personliga åsikt är att det är ok att ha sexuella samtal med en 14-årig flicka, men enligt lag vore det olagligt om han tagit emot sexuella bilder. Men du tycker att hon bara ska strunta i det?
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2011-09-27 10:32:40 följande:
    Du tror inte dina erfarenheter som jag givetvis beklagar stort påverkar din bild av det här?
    Självklart är det det, om han träffat någon av flickorna vet jag ju hur deras liv kan påverkas negtivt. För mig har det inneburit anorexia, bulimi, skärsår åt 'fel' håll i armlederna. OM han har träffat någon av barnen (ja, en 13-14-årig flicka är ett barn i mina ögon, absolut inte redo för sex med en 40-åring) så tycker jag att han borde söka hjälp alt. få ett straff!
  • Balahir
    Anonym (?) skrev 2011-09-27 16:44:14 följande:
    Han har chattat med 12-14-åringar, det är barn i mina ögon. Din personliga åsikt är att det är ok att ha sexuella samtal med en 14-årig flicka, men enligt lag vore det olagligt om han tagit emot sexuella bilder. Men du tycker att hon bara ska strunta i det?
    hur vet du åldern på flickorna?
  • Anonym (?)
    Balahir skrev 2011-09-27 17:43:43 följande:
    hur vet du åldern på flickorna?
    Han har själv berättat hysteriskt gråtandes för min väninna, bett om ursäkt osv...

Jag tycker att det är lite obehagligt hur många av er i tråden gör allt ni kan för att försvara den här mannens beteende. En mans sexualitet är det viktigste som finns eller vad? En man är inte kapabel att stå tillbaka ifall det skulle kunna vara olämpligt utan ni måste bara utnyttja situationen allt ni kan, tills lagen eventuellt säger ifrån?
  • Uddabus

I helvete att detta är okej... Tänk om flickorna var era barn som blev utmanade, övertalade osv för att prata sex, fota, osv

Hade ni tyckt att det var lika okej???

Anmäl skithögen o se till att få väck ännu en "snuskgubbe" från våra barn...

Sorry noll tolerans mot sex, sex chatt osv med barn

• Zandra f

sen om man går in på porrisdor där människorna är under 18 om man vet det skall man anmäla för det är olagligt och räknas som barnpoor har jag för mig

• Anonym
    Uddabus skrev 2011-09-27 23:12:03 följande:
    I helvete att detta är okej... Tänk om flickorna var era barn som blev utmanade, övertalade osv för att prata sex, fota, osv

• Anonym (?)
    Uddabus skrev 2011-09-27 23:12:03 följande:

När jag startade tråden var jag tveksam med hur jag kände.. Men jag tror att FL's porr-elit tillsammans har kommit fram till att så länge ingen har slängt sig över en 14-åring (för vid 15 blir man ju sexmyndig)' så är det ok..

Bara inläggen att man minsann inte är ett barn vid 13 års ålder och att det är helt ok för pappan i familjen att fantisera om att ha sex med sin dotters 13-17- åriga kompisar medan man kollar film med frugan samt dotter känns sjuka.. Samt påstå att de flesta män har såna tankar 'ang fjortisar' som alltså 'inte är en ålder utan ett beteende', men som de flesta vet rör sig om ett beteende hos 13-15- åringar..

Detta är sjukt i mina ögon, jag har aldrig hört talas om detta innan jag blev medlem på FL. Är väldigt öppen sexuellt.. Men sex för mig sker mellan vuxna människor, inte med barn.
Svar på tråden 'Fjortisar i string'