• Anonym (?)

'Fjortisar i string'

Hur hade du reagerat om du upptäckte att din 35-40-åriga man/sambo/pojkvän gått in och tittat på 'fjortisar i string' samt chattat med tjejer i samma låga ålder på msn? Anser du att det är hans ensak, han har rätt till sitt privata sexliv, eller hade du känt obehag?

• Svar på tråden 'Fjortisar i string'
  • Anonym

Det här är ju inte klokt, va många "dåliga" mammor det finns här.

Ni kommer hem från jobbet sent en kväll.. ni ser att eran 13 åriga dotter sitter och chattar men klickar ner så fort hon ser att ni kommer in rummet. Ni frågar va hon gör och efter att det hänt flera gånger så berättar hon efter ett långt samtal med dig att hon chattar med en man 40+ och skickat sexiga bilder till honom osv.

Skulle ni bara säga - okej det är ingen fara, ha inte sex med honom bara.
    SKULLE INTE TRO DET. Ni skulle fan i mig vända upp och ner på allt och göra ALLT för att det inte skulle ske igen, och den här "gubben" skulle ni polisanmäla.

Om inte, va fan är ni för föräldrar????? 

• Janice01
    Anonym (?) skrev 2011-09-27 16:47:23 följande:
    Självklart är det det, om han träffat någon av flickorna vet jag ju hur deras liv kan påverkas negtivt. För mig har det inneburit anorexia, bulimi, skärsår åt 'fel' håll i armlederna. OM han har träffat någon av barnen (ja, en 13-14-årig flicka är ett barn i mina ögon, absolut inte redo för sex med en 40-åring) så tycker jag att han borde söka hjälp alt. få ett straff!
    Vad var det som hände dej? Blev du uppraggad och så gick det inte som du tänkt dej eller nåt?
  • Janice01
    Anonym (?) skrev 2011-09-27 23:27:07 följande:
    När jag startade tråden var jag tveksam med hur jag kände.. Men jag tror att FL's porr-elit tillsammans har kommit fram till att så länge ingen har slängt sig över en 14-åring (för vid 15 blir man ju sexmyndig)' så är det ok..

Bara inläggen att man minsann inte är ett barn vid 13 års ålder och att det är helt ok för pappan i familjen att fantisera om att ha sex med sin dotters 13-17- åriga kompisar medan man kollar film med frugan samt dotter känns sjuka.. Samt påstå att de flesta män har såna tankar 'ang fjortisar' som alltså 'inte är en ålder utan ett beteende', men som de flesta vet rör sig om ett beteende hos 13-15- åringar..

Detta är sjukt i mina ögon, jag har aldrig hört talas om detta innan jag blev medlem på FL. Är väldigt öppen sexuellt.. Men sex för mig sker mellan vuxna människor, inte med barn.
    Här finns ju alla sorter! Vi som njuter fullt ut av porr samt även dom mest inskränkta som jämför porr med otrohet.
  • MammaSandra89

Jag har inte läst några av de andra trådarna. Men om MIN sambo skulle chatta med tjejer 12-16 år med minsta sexanspelningen skulle jag bli otrooooligt äcklad och tycka att han borde söka hjälp om han håller på så.
    Seriöst. Det är inte normalt att som vuxen man vilja snacka och prata med en tjej som lika gärna han kunnat vara pappa åt. Det är sjukt i mina ögon. Jag skulle gjort klart att det INTE är ok.

• Anonym
    MammaSandra89 skrev 2011-09-28 08:48:18 följande:
    Jag har inte läst några av de andra trådarna. Men om MIN sambo skulle chatta med tjejer 12-16 år med minsta sexanspelningen skulle jag bli otrooooligt äcklad och tycka att han borde söka hjälp om han håller på så.
    Seriöst. Det är inte normalt att som vuxen man vilja snacka och prata med en tjej som lika gärna han kunnat vara pappa åt. Det är sjukt i mina ögon. Jag skulle gjort klart att det INTE är ok.
    Eller hur, håller med dig. Det är vidrigt. Hon ska vara minst 18 år, sen helst äldre om han är 40 år eftersom han lika gärna kan vara hennes far om hon är så ung. Äckligt!!!!
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-09-28 08:56:32 följande:
    Eller hur, håller med dig. Det är vidrigt. Hon ska vara minst 18 år, sen helst äldre om han är 40 år eftersom han lika gärna kan vara hennes far om hon är så ung. Äckligt!!!!
    Allt över 15 är ju annars lagligt....
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-09-28 09:19:40 följande:
    Allt över 15 är ju annars lagligt....
    Lagligt Ja, men också fruktansvärt äckligt !!
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-09-28 10:42:37 följande:
    Allvarligt hur många trådar här på FL handlar om tjejer på 30 och över som vill ha sex med tonårskillar, skillnad på det eller?
  • IsDimma

Janice01: Ingen större skillnad tycker jag. Inte sålänge tonåringen är under 18.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Douglas
    Anonym skrev 2011-09-28 10:42:37 följande:
    tsss, 15-20åringar ser och beter sig inte så olikt en 20-25åring, generellt. Förstår inte vad som är äckligt faktiskt. Kanske trångsynthet är äckligt för vissa.
Svar på tråden 'Fjortisar i string'