Inlägg från: Norrlandstöus |Visa alla inlägg
  • Norrlandstöus

BF juni 2012

Fick ett babyskydd av min kusin i julklapp som dom haft till sonen., men är jag helt ute och cyklar när jag fått för mig att det finns en gräns för hur gamla dom får vara?

• Norrlandstöus
    fröken01 skrev 2012-04-27 15:38:06 följande:
    3 år tror jag?

Attans då är vårat för gammalt! det är 5 år tror jag..,:/
  • Norrlandstöus

Igår trodde jag att bebis var på väg ut., skulle hoppa in i duschen när jag märkte att det droppade längs benen., ringde förlossningen och vi avvaktade för att se om det vart någe mera., men inte det, gav upp och gick och la mig vaknade nu med kraftig mensvärk men inge mera vatten., aja det är väl bara vänta och se om det ger sig eller om det är bebis som är redo på riktigt.,.:P

• Norrlandstöus

Ja det var förmodligen bara vattniga flytningar för mig med., Jag läcker som en tok från brösten och har gjort det länge.,  Gick in i v 36 idag., det går sakta men säkert framåt;P

• Norrlandstöus

Ser oxå bara framimot att det sätter i gång nu., Nu har äntligen våren kommit till oss här i jämtland så man kan sitta ute och gotta sig i solen.., <3

• Norrlandstöus
    bejb skrev 2012-05-05 08:40:25 följande:
    Fy f*n vilken natt! Gick och la mig en 1-tiden och var jättetrött.. tänkte "inatt sover jag nog bra då jag är såhär trött.." Jag har nästan legat vaken hela natten,har hft sura uppstötningar och en gång började jag kräkas riktigt :/ Tar Gaviscon varje kväll innan jag går och lägger mig men tydligen hjälpte det inte igår.. somnade en 5 tiden och vaknade 8 och då hade jag så ont i magen och ryggen så de gick inte att ligga ner längre :/
    Ska på en liten loppisrunda nu men den blir nog inte så långvarig för idag blir det nog vilodag!

Vad jobbigt för dig! :(

Ska till bm på måndag och jag funderar på att be om hinnsvepning i v 38 för mina fötter spricker snart av allt vatten., kan knappt gå och inget hjälper så få se vad hon säger.,,någon mer som samlar på soig litervis med vätska?  

• Norrlandstöus
    Moa Li skrev 2012-05-05 22:57:03 följande:
    Här är en till som har svullna fötter och händer. Köpt ett par träskor, fast i tyg, på skopunkten för att kunna ha några skor alls. Har inte direkt ont och kan gå, men läskigt när det svullnar så pass mycket. Ska till barnmorskan på måndag. Försöker att dricka massor av vatten nu, för har läst att det kan bero på vätskebrist. Låter motsägelsefullt, men prova skadar ju inte. Jag är i v. 36 på tisdag

kram Moa Li

Ja jag kör på foppa tofflor hela dagarna., både inne och ute., Har hört att avkok på perilja ska driva ut vätskan jätte bra men jag fick inte i mig nå för jag mådde så illa av lukten., ;) tar ovh dricker mera istället och ser om det hjälper.,.:)

kram

• Norrlandstöus

Idag är det tre veckor kvar till bf och vi har första riktiga vårdagen här i jämtland., Drömde inatt att vattnet gick och vaknade nästan i panik., vart en gnutta besviken när det bara var en dröm..;)

• Norrlandstöus
    Speedofsound skrev 2012-05-17 14:31:13 följande:
    Här är skötbordet före ommålning, fast utan hyllan. 

Och här är det efter! På plats i barnrummet :)

super fint!:D
  • Norrlandstöus

Vi har oxå vårt skötbord i sovrummet., finns ingen plats alls i badrummet annars hade vi valt det eftersom det är en fördel med vatten men vaad tusan det finns ju våtservetter och är inte allt för jobbigt att gå in dit och tvätta om det behövs.,:)

Svar på tråden BF juni 2012