BF juni 2012
Fick ett babyskydd av min kusin i julklapp som dom haft till sonen., men är jag helt ute och cyklar när jag fått för mig att det finns en gräns för hur gamla dom får vara?
Fick ett babyskydd av min kusin i julklapp som dom haft till sonen., men är jag helt ute och cyklar när jag fått för mig att det finns en gräns för hur gamla dom får vara?
Igår trodde jag att bebis var på väg ut., skulle hoppa in i duschen när jag märkte att det droppade längs benen., ringde förlossningen och vi avvaktade för att se om det vart någe mera., men inte det, gav upp och gick och la mig vaknade nu med kraftig mensvärk men inge mera vatten., aja det är väl bara vänta och se om det ger sig eller om det är bebis som är redo på riktigt.,.:P
Ja det var förmodligen bara vattniga flytningar för mig med., Jag läcker som en tok från brösten och har gjort det länge., Gick in i v 36 idag., det går sakta men säkert framåt;P
Ser oxå bara framimot att det sätter i gång nu., Nu har äntligen våren kommit till oss här i jämtland så man kan sitta ute och gotta sig i solen.., <3
Idag är det tre veckor kvar till bf och vi har första riktiga vårdagen här i jämtland., Drömde inatt att vattnet gick och vaknade nästan i panik., vart en gnutta besviken när det bara var en dröm..;)

Och här är det efter! På plats i barnrummet :)

Vi har oxå vårt skötbord i sovrummet., finns ingen plats alls i badrummet annars hade vi valt det eftersom det är en fördel med vatten men vaad tusan det finns ju våtservetter och är inte allt för jobbigt att gå in dit och tvätta om det behövs.,:)