BF juni 2012
Vi planerar sex varje dag och dricker the varje dag, hoppas att det leder någon vart :)
Hoppas att det hjälper för dig:P har du hallonbladsthe som är utblandat med annat eller bara hallonbladen?:)
Gjort en hinnsvepning nu på morgonen., tappen var mjuk och mogen men hon kunde bara få in ett finger så tydligen inte öppen., kommer säkert få gå minst två veckor till om det är så att de inte ens har börjat öppna sig än.,.
Nej det gjorde inte speciellt ont, var mest obehagligt,.
Hinnsvepning är när barnmorskan trycker in ett finger/fingrar i tappen och töjer ut lite så att det frisätts hormoner som kan hjälpa till att öppna upp.,
Har inga större känningar efter det så det gjorde kanske inte nån verkan..:/ suck
bejb: vad skönt att ni ändå mår bra allihopa!:)
Ingen bebis inatt, känner absolut inget alls., inga förvärkar, inga stickningar i tappen eller nått., på torsdag ska sambon åka över en timme bort och jobba och han hade verkligen hoppats att lillen var ute då men ser ut som att han måste åka iaf.. suck..

. Det är väldigt kul och läsa hur det går för Er och önskar Er all lycka till iaf.) Jaha en vecka över tiden idag,. och inga känningar alls., var till läkarn igår men den tapp "massage" kan inte ha hjälpt någe eftersom hon sa att man blöder en del efter det men nehe inte jag! inte efter den första hinnsvepningen heller., börjar fundera på om det e nå fel på min kropp.,
Ni som samlar på er vatten, har ni fått vatten på magen? jag har fått en kant under magen som hänger ner över troskanten och när jag frågade bm på förlossningen hade hon aldrig sett nå liknande,. så det är så kul att ha en bilring under bebismagen som är full med vatten,. känns som gröt och huden är blå.. Käre gode gud måtte de försvinna sen!