Speedofsound skrev 2012-06-14 17:24:57 följande:
Gud vad gnällig jag var innan jag läste det där! Jag ska inte gnälla mer ;) Var inne hos BM idag och det är 2 cm av tappen kvar så hon kunde inte ens utföra en hinnsvepning. Hon sa att jag inte kunde räkna med bebis de närmsta dagarna iaf. Tyckte så synd om mig själv att jag gick ch köpte 1 kg lösgodis.. Men som sagt jag ska inte gnälla mer sen jag läst ditt Norrlandstöus! Känner verkligen med dig :/
Mitt sista datum för igångsättning är 6:e juli, dagen innan min bror gifter sig :( Det är det som gör mig mest stressad, vill ju verkligen inte missa det :(
Men jag förstår absolut att du tycker att det e jobbigt att det inte har hänt nått., när jag gjorde min första hinnsvepning så var jag inte öppen alls heller och tappen var bara lite mjuk., men tapp massage hade hon väl kunnat gjort?! Har svullat i mig massa tröst godis senaste dagarna fast nu har jag tappat smaken av förskylningen så det e ju bra;)
Vi ska ta och fara in nu på överburenhetskontr. men jag känner mig så deppad för här så är dom as hårda med att inte sätta igång någon före 42+3., fast jag vet folk som har blivit igångsatta innan så jag ska verkligen försöka att få igenom det för bebis är ju klar och efter 4 hinnsvepningar så måste dom ju fatta att det inte kommer att starta av sig själv.,:(
Håller med att det är jobbigt med allt folk som ska brys sig hela tiden och fråga., jag har en granne som bor brevid oss som vi brukar hejja på och så och häromdagen hade svärmor fått kunder i kassan som frågade om hon blivit farmor än., sen hade dom pratat om att det skulle bli så roligt med en liten kille på sommmaren och så., det visade sig sen att det var grannens systers barnbarn.,. så det är många som väntar på den här lilla killen nu., kanske därför han väljer att stanna där inne.,;)