Juni-barn
Hej!
Får jag också vara med?
Testade igår kväll och fick ett fint
Om jag har räknat rätt utifrån min ÄL så borde BF bli 9 juni
Hej!
Får jag också vara med?
Testade igår kväll och fick ett fint
Om jag har räknat rätt utifrån min ÄL så borde BF bli 9 juni
Glömde skriva att det är andra barnet för mig, har en liten kille på drygt 20 månader nu. Han kommer vara ungefär 2 år och 5 månader när bebisen kommer.
Jag är 26 år, bor i Örebro och har en son på drygt 20 månader
Imorrn ska jag ringa till barnmorskemottagningen för att få en inskrivningstid, känns spännande, härligt men overkligt på samma gång
Min mage är också uppsvullen något fruktansvärt! Hur ska det här sluta?!
Jag mår riktigt illa på morgonen! Det brukar aldrig vara några problem för mig att äta frukost men nu går det med ren vilja och det tar SÅ lång tid. Först måste jag ta ett eller två Mariekex för att lindra det värsta illamåendet och sen får jag kämpa mig igenom frukosten som kantas av illamående också.
Känns bara väldigt tidigt att må så illa! Är ju "bara" i vecka 4 liksom....hur ska det bli framöver? Sist började jag må illa runt vecka 7-8 har jag för mig.
Sen har jag en fruktansvärt uppblåst mage och ser rätt gravid ut!
I eftermiddag började jag få ont i fogarna och det har inte gett sig än Vill inte ha foglossning redan!!
Somelikeithot jag blir också väldigt lätt andfådd de senaste dagarna och näsan är täppt. Vita flytningar kommer och går hela tiden känns det som. Magen är svullen som bara den och molvärken kommer och går.
Vi berättade väldigt tidigt förra gången, och det tänker vi göra denna gången med. Nästa vecka på fredagen har vi bjudit hit våra föräldrar på mat och då ska vi berätta det. Funderar på att köpa en "storebror" tröja till sonen som han får ha på sig då
Är det meningen att magen som svullna upp som en luftballong så här tidigt i graviditeten?
Om det fortsätter så här måste jag nästan berätta på jobbet snart ju....
Kommer inte ihåg att jag gjorde det med sonen. Men antar att man blir större mycket fortare med andra barnet, eller?
Inatt har jag inte kunnat sova speciellt mycket. Det har "kört" i magen och jag har haft kraftig molvärk och ett ihärdigt illamående. Nu på morgonen har jag rejält ont i svanken och mår såklart illa.