Juni-barn
Är det någon här som har erfarenhet av planerat kejsarsnitt?
Är det någon här som har erfarenhet av planerat kejsarsnitt?
Var hos läkaren på förmiddagen, har blivit helt sjukskriven fast på pappret bara till slutet av februari, så då måste jag gå dit och göra en ny bedömning tydligen. Tycker det verkar krångligt och onödigt för på ett ställe har läkaren skrivit att besvären inte kommer gå över innan förlossningen. Men men, är väl en massa byråkratkrångel eller vad det heter Hoppas nu bara att försäkringskassan godkänner detta!
Usch, ekonomin är det sista jag vill tänka på just nu. Kommer ju vara hemma sjukt länge den här gången Förstår inte riktigt hur jag ska orka att ha så här ont till juni....men det är väl bara att bita ihop. På måndag börjar sonen på förskolan igen så då får jag vila ordentligt i alla fall.
Min snart 2-åriga son smällde till mig rätt hårt på magen idag...blev rätt rädd och orolig för bebisen. Men sen dess har jag känt av bebisen åtminstone två gånger så jag hoppas att det inte är någon större fara.
Är det nån mer som känner av bebisen lite högre upp? Jag tycker det känns som att den bökar runt på vänster sida, jämte naveln...kan det stämma?
Idag var jag hemma själv för en stund, låg på soffan och tog det lugnt och spelade lite på mobilen och då bökade bebisen rätt mycket om man jämför med vad den brukar göra
Hur många är vi i tråden som kommer snittas ??