Juni-barn
Men som sagt, just nu känns snitt som det enda alternativet och jag hoppas läkarna tycker likadant.
Hur går det till när man blir sövd? När får man träffa barnet? Hur länge blir man kvar?
Idag tog jag visst sovmorgon till kl 10.20
Angående RUL, jag har fått tid när jag är i vecka 19+0 dvs vecka 20. Tror jag fick en liknande tid sist med sonen. Om en vecka är det vår tur
Angående blöjor...vi använde Pampers den första tiden, kanske fram till 4-5 månader, för de hade den passformen som passade sonen. Vid den tiden så läckte Libero nåt fruktansvärt på honom. Men sen bytte vi rätt raskt till Libero så fort de passade honom och haft dem sen dess. Fast för ca en månad sen bytte vi från Liberos Up&Go till Pampers Easy Up enbart pga kostnaderna, men det visade sig att de passar riktigt bra nu om inte bättre
Men jag tror det är ytterst individuellt, beroende på hur barnet är format och om barnet har känslig hud etc.
Min bebis sparkar/petar absolut mest längst ner i magen eller hur jag ska beskriva det, i byxlinningen typ
Den här veckan när jag fått vila ordentligt om dagarna har verkligen varit bra. Det tillsammans med sjukgymnastikövningarna har gjort att jag har mindre ont. Det gör fortfarande ont, men jag har fler och längre stunder som faktiskt är mer eller mindre smärtfria
Jag har dock hemskt dåligt samvete för sonen min som går på förskolan mellan 6,30-16,30 varje dag nu. Han är het slut när han kommer hem, äter och sen somnar han i princip och är jätteledsen. På morgonen vill han inte vakna och bara skriker och gråter tills ytterkläderna är på. Så från och med imorrn ska jag prova att sköta lämning och hämtning och ha honom på förskolan varje dag mellan 9-14. Jag måste prova och se om jag klarar det, för min lilla pojkes skull. Det svider i mammahjärtat när jag går hemma och han är på förskolan så länge Jag hoppas innerligt att jag klarar det! Dock innebär det många svåra moment för mig, på-avklädning, fixa frukost och mellis, byta blöjor och in-ut ur bilen. Men som sagt jag hoppas att jag klarar det!