Juni-barn
Jag fick låna ett stödbälte från MVC när jag väntade sonen, är det något ni också har möjlighet att göra eller måste ni köpa dem?
Jag fick låna ett stödbälte från MVC när jag väntade sonen, är det något ni också har möjlighet att göra eller måste ni köpa dem?
Jaha, då har man fått feber också. Men det är väl inte farligt för fostret?!
Illamående deluxe så här på morgonkvisten. Är samtidigt hungrig...men äter jag lite så kommer det nästan upp, rör jag mig för fört kommer det nästan upp....hoppas jag klarar av att jobba idag!
Igår mådde jag skit. Var helt slut i hela kroppen och tempade 37,9, var helt borta i både kropp och knopp. Idag känns det lite bättre men börjar känna att den där tunga känslan i kroppen börjar infinna sig som gör att jag känner mig helt slut.
Jag vill ha min bebis nu!
Jag började dagen med att kräkas och har kämpat med illamående hela dagen hittills
Jag har varit rätt frånvarande från tråden ett tag, men nu är jag tillbaka Det har gått i ett de senaste veckorna. Jag har mått dåligt med rejält illamående och kräkningar till typ sammandragningar eller nåt. Plus att jag jobbar heltid och är "ensam" i veckorna med sonen. När han har lagt sig har jag i princip lagt mig också, har varit helt slut!
Ikväll ska jag träffa några kompisar och deras kompisar och så ska vi gå på Ladies Night. Jag hoppas att det blir roligt och att jag orkar hela kvällen!
Hoppas ni andra har det bra!
Mitt absolut bästa inköp som gravid denna gången är en gravidkudde! Jag ligger SÅ skönt och sover SÅ gott och jag har haft svårt med att sova gott sen jag blev gravid. Så köp en gravidkudde!!
Ni som har fler än ett barn och har ca 2 år och 5 månader mellan barnen, klarar man sig med enbart en ståbräda? Eller bör man investera i en syskonvagn?
Nu har jag försökt läsa igenom tråden...det var inte lätt, ni har ju skrivit hur mycket som helst!
Tack för svaret ang. syskonvagn, vem det nu var (kommer dessvärre inte ihåg). Sonen åker idag mycket vagn, går gärna kortare sträckor. Jag tror säkert att en ståbräda fungerar för honom när han är pigg och glad. Men så funderar jag de gånger vi kommer vara på öppna förskolan och den slutar runt 11.30 och då lär han vara jättetrött! Frågan är då om han klarar av att stå på brädan?! Aja, jag får nog vänta och se hur sonen utvecklas till våren och se om behovet finns och om han fortfarande sover middag då.
Angående namn så har vi våra namn rätt klara tror jag och vi är faktiskt helt eninga! Blir det en tjej kommer hon heta Tilde och blir det en pojke kommer han heta Victor. Storebror heter Oscar.