Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Vecka 14 nu! Skrattande Börjar kännas lite på riktigt. Gör ett litet lagom offentliggörande genom att lägga upp en gravidwidget på min blogg. Det får räcka Och jag har lagt upp en bild från kuben i bildtråden om någon är nyfiken, en rätt dålig och suddig bild men ändå!

• RocketQueen

Haha jag kom ju på det så fort jag hade skickat inlägget! Ha en trevlig första advent allihop!

• RocketQueen

Idag har jag varit på en spec.mvc där jag ska gå samtidigt som jag går hos min vanliga. Fick jättebra vibbar och det känns som ett bra ställe så jag är nöjd, känns bra att veta att nån har lite extra koll på en

• RocketQueen

Polarantis: Jag lider av återkommande depressioner och problem med ångest så dom jobbar i förebyggande syfte för att undvika förlossningsdepressioner. Även omjag mår bra för tillfället så vill dom ha extra koll. Tänk att man skulle behöva bli gravid för att få riktig hjälp

• RocketQueen
    Zvartaliljan skrev 2011-12-02 21:57:42 följande:
    har inte kollat så noga så kan ha fel men tror den tar max 40kg? 20kg per sitt/liggdel?
    Min lille väger bara 12kg nu så tror inte han kommer väga mer än typ 14 när lillebror/lillasyster kommer så har inte tänkt på det.

Jag kommer köpa min från utlandet, billigare.
    Var köper du då någonstans? Jag är helt insnöad på en Cameleon och vill absolut inte ha någon annan vagn. Det finns inte i min värld. Mannen tycker att det är för mycket pengar och vill i såfall köpa en begagnad men jag vill ha en nyyy! Kan liksom inte riktigt motivera varför heller, bara känner så starkt att jag vill Men om man kan köpa en ny lite billigare utifrån så kanske man kan övertyga honom
  • RocketQueen
    Zvartaliljan skrev 2011-12-03 21:39:49 följande:
    jag har ju inte handlat min än så jag kan ju inte rekommendera någon direkt, men i bugabootråden här och vagngruppen på fb finns det MASSOR med mammor som köpt från utlandet som kan rekommendera. Vet att de brukar nämna pramworld och pingpong bland annat.
    Jag slängde ut en fråga i buggabootråden så får vi se hur det slutar
  • RocketQueen
    emma78 skrev 2011-12-03 21:44:03 följande:
    Kuben igår gick aldeles utmärkt!! Fasiken vilken känsla att få se det lilla livet.....blev aldeles tårögd....

Nu har vi gjort det helt officiellt oxå,så nu är det bara att NJUTA!!Love it!!

Här blir det en Brio sing eller Bugaboo,har inte bestämt mig riktigt,vi måste ju köpa ALLT då det inte finns nått sparat sen pojkarna! hade nog iof inte velat ha dom sakerna  ändå....dom har ju några år på nacken:)) 
    Åh vad härligt! Visst var det häftigt! Jag blev alldeles omtumlad Och det är så härligt att inte behöva vara hemlig längre...
Svar på tråden Juni-barn