Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Vi har ju redan köpt vagn Jag var så insnöad på en Bugaboo Cameleon att det liksom knappt gick att diskutera med mig. Så när vi hittade ett bra erbjudande slog vi till. Vi visste att det skulle bli svårt att hitta ens en begagnad till ett så bra pris så jag fick precis den vagnen jag ville ha

• RocketQueen

Huu idag är det dags för mig att åka hem igen. Har varit borta i två veckor i och med att pappa gick bort, nu blir det hem och jobba i lite mer än en vecka innan jag åker ner till västkusten igen för begravningen. Har verkligen ingen lust att ta tag i verkligheten igen... För att inte tala om hur osugen jag är på en femtimmars tågresa! Tur man har fl så man har nåt att göra

• RocketQueen

Åh pratade precis med bemanningsansvarig på mitt jobb, jag hade ju sån ångest över att behöva jobba natt så hon bytte mina pass till dagpass resten av veckan! Underbart!
    Var bara tvungen att dela med mig

• RocketQueen
    PIO skrev 2012-01-02 19:05:34 följande:
    Ni som gör rul den här veckan är det ingen som ska kolla vilket kön?? Åå ja är för nyfiken för att inte ta reda på det. Det spelar absolut ingen roll vad det blir men ja vill veta iaf :) längtar ihjäl mej till måndag!! Räknar ner dagarna nu o de går så sakta. Hihi
    Hahaha jo, vi ska kolla! Ååååå vad jag längtar! Jag är också för nyfiken för att låta bli. När bebisen väl kommer så kommer könet att vara helt obetydligt men nu när man väntar så är varenda liten detalj så himla rolig så jag ser ingen anledning till att låta bli
  • RocketQueen

Jjohansson: Åh varför skrev du så? Nu kan jag inte sluta tänka på lakritsglass! Och inte finns det nån affär öppen i krokarna heller!

Haha annars är jag galen i paprika för tillfället. Kan äta hur mycket som helst!

• RocketQueen

Rul gick bra! Men det tog en timme och fyrtio minuter innan vi var klara! Bebisen vägrade visa sig och rullade ihop sig längst ner i bäckenet varje gång dom skulle mäta nåt. "Då måste det vara en pojke som är sådär envis" sa vi, (min man är nämligen av den allra envisaste sorten) och jo visst var det en pojke sa barnmorskan. Haha det var det enda som han ville visa tydligt!

Åh vilken lättnad, först sa dom att vi skulle komma tillbaka imorgon för att se om ungen var mer samarbetsvillig då men till slut så lyckades vi Tur det för annars hade jag varit toknervös en hel dag till.

• RocketQueen

Pepita: Nej jag blev flyttad, från 2/6 till 6/6 så det var ju ingen större skillnad. Tyvärr lyckades vi inte få till några bra bilder för det var ju inte direkt nån samarbetsvillig unge men jag ska försöka lägga upp någon i bildtråden sen

• RocketQueen

Jag började jobba igen i tisdags efter att ha varit hemma en månad (pga allt som hänt med pappa och sådär) och jag tycker redan att det börjar kännas i höfterna. Är jäkligt öm i hela bäckenet när jag kommer hem från jobbet och idag vaknade jag med samma känsla. Antar att det är fogarna som börjar spöka. Men jag tänker försöka jobba heltid iaf januari ut så får vi se sen. Jag har ju ett jobb där jag står hela dagarna/nätterna utan möjlighet att sitta när jag vill, och jag jobbar oftast iaf 10 timmar åt gången så vi får se hur det går...

Svar på tråden Juni-barn