Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Sweet - du kan inte skylla på att du ska jobba dagen efter då? Eller köra bil tidigt eller låtsas att du är chaufför åt ngn. Då krävs ju iofs körkort, vet inte om du har det . Säga att du bråkat med ditt ex och inte har ngn lust att dricka med risken att du kontaktar honom under kvällen?

Skönt att det är fler som inte är oroliga .

• MissFörstånd

Sweet - näe då funkar inte bil-tricket . Magkatarr är väl bra, MEN sanningen är kanske bäst. De är ju vuxna människor och borde kunna acceptera dig och dina val. Om de blir sura så spelar det kanske ingen roll om du ändå redan är arg på de.

• MissFörstånd

Jjohansson - usch vad jobbigt! Min dotter har opererats en gång och sövningen var lite jobbig. Personalen var underbar fram tills dess att hon sov. Då tog de mig på axlarna, vände mig om och sa nu får du gå och vänta utanför!! Jag blev jättestött, det är ju min lilla älskling som låg där.

Jag sträckte mig precis i magen vid nysning och j*vlar vad ont det gjorde. Skrek rakt ut!

• MissFörstånd

Nagijala - ring Gyn eller åk in. Du kommer inte känna dig säker förrän det är kollat.

Jag går in i v13 idag och är överlycklig

• MissFörstånd

Sweet life - Japp det har jag också litegrann.

Usch vad jag är trög i magen. Igår kände jag mig hur svullen son helst och kom på att jag inte varit på toaletten på hela dagen. Superhård i magen, jag brukar vara tvärtom. Några tips på hur man håller magen i form? Tål inte linfrön eller andra fullkornsprodukter eller nyttiga bröd.

• MissFörstånd

Kiwi kan jag testa med till att börja med. Jag vet att OM magen funkar bra så innebär det toalett varje dag men om det en dag inte blir så så är det helt kört. Konstig mage sen barnsben .

Tror inte det är någon fara alls med flytningarna. Det förändras hela tiden tycker jag. Så länge de inte är brun/rosa/röda så är jag lugn.

• MissFörstånd

Sweet - inte kul när magen krånglar. Det är bra, inte oroa dig i onödan :). Tror att om något händer så bara vet man att något är fel, dumt att lägga energi på något som KAN hända. Det KAN faktiskt hända en olycka imorgon också som vi inte överlever men så kan man inte gå runt och tänka

Svar på tråden Juni-barn