Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Jag måste verkligen dra ner på tempot. Jag orkar inte mer. Varit borta nu 3 av 4 kvällar den här veckan och det är fullt ös från morgon till kväll. Energin tar slut.

Imorse var jag hos läkaren på barnmorskemottagningen. Hon gjorde en undersökning och frågade om jag ville höra hjärtat?! Självklart!!! Hörde ett pickande hjärta, så härligt .

• MissFörstånd

Busbus - det har bm sagt till mig också men det var inte alls svårt. läkaren satte den där lilla manicken mot magen och vips så hörde vi ett fint hjärtljud. Allt blev så verkligt. Tror inte bm vill lyssna på hjärtljud före rul faktiskt.

• MissFörstånd

Har ätit Levaxin i tio år och jag får höja dosen under grav. Ligger lite tokigt så jag ska lämna prover nu var 6e vecka.

• MissFörstånd

Sweet - tråkigt med din bror, men varför skriver din mamma det på Facebook innan du ens hunnit berätta något? Det skulle jag bli arg för.

Här är det v 14 idag . Den senaste veckan har varit låååååång, men nu ska det nog rulla på igen.

• MissFörstånd

Pio - förstår att det måste kännas hemskt att sonen inte är hemma men det är iaf för en bra sak. Du måste vila dig och det kan du inte göra om han är hemma. Försök att inte vara alltför orolig, jag vet att det inte är
    Lätt men oro är heller inte bra för den lille i magen.

• MissFörstånd

Jag är så trött! Känner att jag får panik över alla måsten, över allt som jag måste göra när jag egentligen bara vill sova. Är uppbokad ofta på kvällarna och bara tanken på det får mig att gråta. Jag måste dra ner på tempot. Ska göra det sista på torsdag och sen åker lågväxeln i.

• MissFörstånd

Polarlantis - glukosbelastning är Inte så kul. Mest trist med all väntan. Man får dricka en sockerlösning och sen sitta eller ligga still i två timmar, man får inte gå runt som man vill. De tar stick i fingret före och efter. Ta med dig mat för efter var iaf jag superhungrig. Jag fick göra den två gånger bär jag väntade dottern pga övervikt med nu behöver jag inte göra den och det känns toppen!

Jag har så ont i mina fogar, speciellt vänster bak och fram. högersidan har klarat sig bra!

Svar på tråden Juni-barn