Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Lillsnurr - för mig är det verkligen inte onödigt då det var fyra år sedan jag var gravid. När ska du isf på inskrivning? Du ska väl ändå ta alla prover och så i början?

• MissFörstånd

Jag tog prover på första mötet om jag minns rätt. Har ett besök nu och sen tror jag inte det är något mer förrän efter rul. Sen blir det tätt :)

• MissFörstånd

Förstår att ni som har "små" barn inte går på första mötet men för mig känns det så längesen. Jag äter massa vitaminer så det är nog bra för mig med samtal och koll. Är GBP opererad så det är bra med så mycket koll som möjligt för mig.

• MissFörstånd
    Ntme skrev 2011-10-11 17:08:03 följande:
    hej tjejjer!
    Hur mår ni? Mår ni illa? När började ni det?
    Jag mår inte ett dugg illa, det oroar mig lite. Mådde sjukt illa med båda mina pojkar men minns inte när det "bör" börja.   

Mår inte ett dugg illa och gjorde heller inte det med dottern. Tror du ska vara glad och njuta om du slipper må illa. De behöver inte oroa dig, alla graviditeter är olika .
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

Jag är så otroligt trött, känner att jag nästan somnar på jobbet. Skulle gärna åka hem och sova istället men jag skulle nog faktiskt inte klara att köra hem. Får glatt sitta här till 15.40.

• MissFörstånd

Ok . Verkar inte vara ngt för mig. Tål inte linfrön och för mycket aktivitet i min mage är inte bra.

Svar på tråden Juni-barn