Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Nangijala skrev 2011-11-03 10:08:21 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb som sträcker sig över minst 6 månader! Tveksamt dock om nån vill anställa mig då jag bara kan jobba tills mitten av juni :(
    Barnet är inte planerat och det är inte ett bra tillfälle just nu heller, men att ta bort det bara för att vi egentligen hade tänkt  bli gravida i maj känns inte rätt, eller det är inte ens ett alternativ.. Men det känns väldigt pressat och stressigt just nu!

Jag förstår det verkligen, men du kan ju alltid ta ut många dagar/vecka men då räcker de ju inte sååå länge...

Jag längtar efter kallelsen till rul! Men rul är planerat i börja an januari så om inte kallelsen har kommit till lucia sa bm att vi måste ringa och påminna....      
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

Lillalyckan - näe de lyssnar inte. Jag fuskar ALDRIG med medicinen, ok kanske missar 2 ggr/ ÅR!, men läkarna säger att proverna visar att jag missar. Nu fick de minsann höra lite grav.humör sist jag pratade med spec.Mvc . Jag äter 250 nu så vi får se var detta slutar .

Smultron - välkommen tillbaka sen

• MissFörstånd

Lillalyckan - ja det är ju det, men jag åt 200 innan grav och jag märker aldrig när jag är bättre eller sämre själv. Va gulligt av din man

• MissFörstånd

Stjärnfrukt - håller absolut med om allt du skriver! Det är bra med stöttning och pepp från tråden.

Massa kramar till er alla som behöver det

• MissFörstånd

Jag bor också i Dalarna . Det är nog det enda jag säger än så länge .

Aikotakara - jag vet inte, funderar också på det. Jobbar på ett litet bolag och vill inte att det ska ligga mig i fatet att jag är gravid. Jobbar på timmar och det är nog knappast jag som blir anställd, men men thats life. Jag får iaf en bebis .

Jag mår fortfarande bra. Trött, ömma bröst och ett sju jävla humör. Känner inte igen mig själv . v11 imorgon så här går det undan. Vi ska på kryssning nästa helg och då tänkte vi berätta för dottern

• MissFörstånd

Herreguuuuuud vad det ska vara svårt att somna! När jag äntligen kände mig lite trött så blev jag hungrig sådär gravid-måste-ha-mat-nu-annars-dör-jag hungrig. Var bara att kliva upp för femte gången och göra en smörgås! Nu är den uppäten och nu hoppas jag att jag snart kan somna. Ska kliva upp 06.20. Bu! Hoppas ni andra sover som prinsessor!

• MissFörstånd

Tråkigt att läsa om alla som mår så dåligt. Jag mår faktiskt som en prinsessa och är inte alls avis på er andra . V11 idag, känns toppen.

• MissFörstånd

Dancia - fy vad jobbigt för er! Massa styrkekramar!!

Jag väntar bara på storasyster 2012 tröjan så ska vi berätta sen

Svar på tråden Juni-barn