Juni-barn
Ja mina bröst är så.. Dem läcker även lite nu så har dem gjort vid tidigare graviditeter oxå...
Dem fördubblar sin storlek om inte mer...
Ja mina bröst är så.. Dem läcker även lite nu så har dem gjort vid tidigare graviditeter oxå...
Dem fördubblar sin storlek om inte mer...
Fy för för rastlösa ben... O det ökar vansinnigt i mina graviditeter... Får det även i armarna
Måste ha hem magnesium tabletter igen...
Stjärnfrukt.
Din svärmor är bara o skita i... Ta upp det med henne sen när hon lämnar barnet igen.. Ta det utanför dörren o fråga henne rakt ut vad det är som felar.
O dem som skrek åt dig... Skit i dem.. Dem var bara lata o blev väl arga för att någon såg det...
Det är mycket av dina hormoner som spökar o därför tar du åt dig allt...
O jag fick nog idag o bad honom att dra men icke att han gör det just nu...
Har jag oxå... Mycket möjligt men det kan vara helt normal uppluckring
Känner en massa pickande o rörelse just nu när jag la mig för att vila innan nattjobb
Jag ska få se min lilla/lille den 10 jan :)
Åh jag har känt min bebis jätte mycket o jätte tydligt nu i kväll... Klämde lite på magen o oj så sur eller förvånad den blev... Mysigt o längtar tills man ser magen röra sig utanpå oxå...
O snart har vi gått halva tiden... :)
Ja det är ju en risk man får ta... Nu har jag inte gjort något av det i har sjukt mycket o fet mjölk iaf dem andra gångerna... Pojkarna gick upp ca 500 g per vecka så jag hade ju kunnat dela med mig en del...
Hur känner du för det här med amningen då? Om det inte fungerar menar jag?