Juni-barn
Hur går det för er som hade problem med pappan?
Hur går det för er som hade problem med pappan?
Ja men han väl inte kysst någon annan i vaknat upp o sagt att han älskar dig, vill inte mista dig, leva tsm med dig o att han satsar helhjärtat på er för att efter en dag eller två inte veta om han fixar ett barn till o bara vill fly
Om mannen säger att han älskar dig o verkligen vill leva med dig men inte ett barn till... O att han känner panik för det i vill verkligen inte ha kärnfamilj osv...
Men att han vill ha mig osv fast han kysst en annan vilket för honom var ett stort misstag men att han vaknade upp o insåg hur mycket han älskar mig osv osv
O nu så säger han att vi får se vad som händer med oss o framtiden...
Han har panik över barnet o vill bara fly osv men ändå är han kvar...
Varför?
Kan det bli bra ändå?
Han kan inte ta till sig att jag är gravid o vill inte tänka på det heller... Vill inte prata om det osv
Ja det är lite så jag känner... Att det är dags att bestämma sig nu... Men samtidigt är det väl inte lätt för honom heller när han är i en depression..
Samtidigt som att jag hellre vet nu o kan flytta eller vad det nu blir innan benis kommer
Ja han pratar med psykolog... Men inte mer än så..
Tror ni att min sambo ändrar sig då???
Om han nu vill ha ett liv med mig men inte med ett barn till... Borde han inte gått då?
Ja fast han kysste en annan nu innan jul o det kom fram... Visste det redan... Kände på mig att det var något... Så berättar han för mig att det var som att vakna upp i blev rädd att mista mig...
Jag kan både förstå o förlåta en puss som inte var meningen utan en som var förälskad i honom som bekräfta o uppmuntra till detta...
Visst han bär sitt eget ansvar för det som hände men har förståelse till viss gräns...
O idag är han på samarbetssamtal med sitt ex om sina äldsta barn som han knappt fått träffa på ett helt år... Dem har bråkat i 10 år om dem barnen...
Klart som fan han har tappat bort Sig i allt detta...
Jag ger det högst ett par veckor till sen kan jag vara ledsen osv innan bebis kommer så det är färdigt tills dess...
Har för stor empati o medkänsla för mitt eget bästa ibland...
Inte lätt att ställa ultimatum då...
Men ärligt tror ni verkligen att han lämnar mig om han inte gjort det ännu????
Han försöker iaf nu... Han kramar osv mig nu som han inte gjort på ett bra tag
Ja fast så mycket möten som det är redan nu så är det svårt att dra igång det oxå...
Bad honom iaf följa med på ultra 10/1 kl 9.00...
Vi får se om han dyker upp på det...