Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ja om jag hade klarat vårt hus själv så hade jag gjort det för ett tag sen...

Men samtidigt älskar jag honom o han är i en depression...

Vi får se vad som händer nu under ett par veckor o satsar han inte helhjärtat som han lovat så orkar inte jag med sånt här mer... Har natt vic jan ut så får vi se sen...

• Uddabus

Så kommer folk säga om oss oxå.. Han har tre o jag två...

Men vet ni vad... Det skiter jag i... Älskar jag redan så många barn kommer jag älska detta barnet med... Mitt hjärta är stort...

• Uddabus

Men nu är ni inne i småbarnsåldern o det kan göra en lite trött...

Men när väl bebisen är där kan man inte sluta titta, lukta o känna på den... O sen när den börjar le osv mmm

• Uddabus

Ja knäpp... Fy för... Med första 26,5 timme krysta i 2-2,5 timmar... Bara för att det gjorde ont drog jag tillbaka ungen tills bm skrämde mig med att han kanske bajsat i magen... Tjoho ut på tre kryst värkar...

Andra barnet lugnt med ca 12 timmar.. Ute på en kvart.., aj aj aj bm fick inte ens sy mig... Det var färdig rotat i min muffla då...

• Uddabus

Du är inte ensam sweet life...

Har nog oxå gått ner eller stått still sen inskrivningen...

Du får gärna skriva till min inkorg o prata... Kanske till o med ringa mig när det är för jobbigt...

• Uddabus

Ja jag hoppas verkligen att det vänder för dig nu sweet life...

Bara min sambo som ska börja ta in allt eller så säljer vi huset i separerar..

Men han har ju börjat försöka iaf så vi får se

• Uddabus

Gott nytt år på er alla... Jo här är en till som är trött men jobbar vaken natt o även imorgon natt :(

• Uddabus

Jag tänker ta reda på könet om inte pappan följer med... Följer han med får jag nog respektera hans vilja oxå...

• Uddabus

Så ja.. Det verkar som foglossning slog på idag... Vaggar som en anka o det gör så ont... Känns som om jag går sönder i bäcken höfter för varje steg...

Svar på tråden Juni-barn