Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Det var väl två tsk morgonurin o två tsk bikarbonat

• Uddabus

Tror att det var såhär... Pyser det eller bubblar det minsta är det en pojke o om inget händer alls så är det flicka

• Uddabus

Varför vill man bryta ner o såra en annan människa totalt??? Varför vill man straffa någon annan hela tiden?

O sen skylla allt på den som ligger ner

• Uddabus

Jag älskar den mannen jag blev kär i... Den mannen som mådde bra...

Jag vet ju att det är en depression som talar... Men just nu är jag såååå trött

• Uddabus

Sweet life.

Jag har likadant... Men hot om flytta o separera varje dag... Han säger även att han älskar mig bara lite osv osv

Ring o spå dig... Var att rekomendera iaf för min del... Blev lugnare men var ledsen igår iaf... Fast pga övertrötthet... O sen iväg o jobba natt på det... Även nu i natt o det ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt... Att slippa se, vara i närheten osv av honom för jag blir bara ledsen osv

Han tar inte i mig heller o sover vi i samma säng vänder han ryggen mot mig o längst ut på kanten

• Uddabus

Nä hon jag pratade med tog 300 kr för 30 min o 500 för en timme som jag betalde in på bg efteråt...

En kompis ringde till henne igår eller förrgår iaf... O hon sa en massa som stämde o bl.a. Tog spådamen ang hennes förra chef o idag ringde hon o bekräftade att det spådamen sagt var sant... Sen om det bara var en tillfällighet vet jag inte men min kompis berättade ingenting mer än sitt förnamn...

Svar på tråden Juni-barn