Juni-barn

Ang. blöjor så hade vi nästan bara Huggies tillslut. Pampers var dock bäst i början men sedan blev barnen skinnflådda i vecken, min barn är nu 4,5 och 6 år så det var ju ett tag sedan. Tycker att de luktar lite "bränt" när de är kissade i. Libero drar en storlek extra i body tycker jag och är särklass klumpigast av de vi använt, förrutom Coops då som inte gick att använda på dottern alls. Liberos fördel är att de är svensktillverkade. Huggies newbornblöja har dock varit förstor i början. Kommer nog köpa ett paket vardera av Libero, Pampers och Huggies så får vi se vad som passar den lilla rumpan bäst.
Kul med alla som fått se sina bebisar nu! Alla friska och pigga också verkar det som.
Bf vul 3/6
Bf rul 4/6
Sista mens hade jag ju ingen eftersom jag tog ur spiralen en vecka innan jag blev gravid ;)
Busbus: Lider med dig. Hoppas det löser sig på ett bra sätt.
Va på RUL idag och fick se bebisen. Till 90% så är det en liten kille. Men han ville inte riktigt visa upp sig, men det var något som stack ut mellan benen när man såg honom underifrån. :)
Allt annat var också bra, moderkakan i framvägg.
Förstod dock inte vad det gör för skillnad??? Mer än att man kan känna bebisen senare och så. Men rent medicinskt? Nån som vet?
Nu ska här planeras bröllop! (hoppas jag, om kyrkan och prästen var "lediga" ihop)
Danica: Hoppas att det löser sig för dig så att du kommer iväg. Kram