Juni-barn
Smartson har testat barnvagnar i olika prisklasser:
http://www.smartson.se/test/familj-fritid/barn/test_-_9_barnvagnar_2011.html?utm_source=Smartson&utm_medium=Email&utm_campaign=Nyhetsbrev_111216
Smartson har testat barnvagnar i olika prisklasser:
http://www.smartson.se/test/familj-fritid/barn/test_-_9_barnvagnar_2011.html?utm_source=Smartson&utm_medium=Email&utm_campaign=Nyhetsbrev_111216
När jag väntade barn nr. 2 fick jag ett åderbråck som var mycket irriterande på insidan av ena yttre blygdläppen. Hade kanske 1,5 månad kvar till BF då. Visste att det ju lär komma tillbaka den här gången också men inte redan i v. 16, trycker rejält i det redan så det här blir mer än spännande :(
Är förövrigt förundrad över hur extremt mycket mer känslig jag är när vi har sex, bara sååå intensivt och häftigt :)
känner mig så ledsen och nedstämd just nu....
Var hos barnmorskan igår för att prata lite om mina sammandragningar (som inte har blivit ett dugg bättre).Grjen är att hon nonchar mig totalt!! Hon sa åt mig att gå hem å äta alvedon?! Jag vaknar på nätterna av sammandragningar!!Hon kollade verken hjärtljud eller tappen eller nånting annat förutom urinen.
Saken är ju den att jag var stillasittande fr v 16 förra grav,öppen två cm från v 20 och nu är jag i 14+4....TOM min make som var med sa efteråt att det var det mest nonchalanta han varit med om!
Jag pratade med KK i fredags och dom sa att min barnmorska skulle ge mig en läkartid DIREKT (han kommer till min ort idag) men det kunde hon inte! Det var fullbokat,hon ringer om det kommer nått återbud!
På jobbet börjar både gäster och personal bli orolig för mig när dom ser att jag har ont och kämpar....Jag har ju inte det smidigaste jobbet heller....restaurangchef....jobbar ju en del oregelbundet,men framförallt så har vi bordservering på all mat!
Har hört att min förra barnmorska jobbar i "grannkomunen",har man rätt att ringa upp henne och be om att få byta??eller måste man gå till den som finns på orten?
jjohansson: Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för dig! Kram