LillaGrynet skrev 2012-01-23 10:36:42 följande:
Är så jäkla förebannad... Bor i ett hyreshus(bostadsrätt) och jag har lånat en vagn av min syster som jag haft nere i källaren och den har inte används på ett tag då min son är snart 5 år. Hade den i ett annat förråd innan men ställde den i cykelrummet för ca 1 mån sen för min syster skulle hämta den och där står även andra vagnar.. Igår när jag går ner för att hämta den så finns den inte där... Någon har snott den! Va jag inte gjort eller tänkt på är att förankra vagnen eller låsa fast den på nått vis. Har aldrig i hela mitt liv varit med om det eller hört någon som gör det.. Men kikade på dem andra vagnarna igår o dem var låsta o fastsatta i ett rör i väggen.. Inte fan tror man att ens grannar snor av en eftersom man måste ha nyckel för att komma in i alla utrymmen i källaren.. Är så ledsen eftersom vagnen inte är min dessutom

Skulle bli jätte förbannad + att det är ännu värre när man lånat någonting. Jag har alltid med mig ett slanglås till min Bugga, det e ju så himla bra andrahandsvärde så man får passa sig.
OHs mamma skrev 2012-01-23 11:40:36 följande:
Nyligen hemkommen från KK. Vaknade inatt med värsta sammandragningarna, nästan värre än förlossningsvärkar! Det gick dock över med Alvedon och en lång varm dusch, men när jag vaknade igen var hela magen öm och gjorde ont och fick fler mindre sammandragningar under frukosten. Men som tur var såg allt bra ut och Harry mådde bra och inget var påverkat, så då är det bara att stå ut!
Vilken tur att allt var bra, tänk att dom redan kan göra så ont. Jag har också sammandragningar på kvällarna speciellt men än så länge drar det bara som ett bälte och blir as hårt. Kan känna att jag nästan får lite svårare att andas och lite hjärtklappning också...