lycka 4 skrev 2012-01-25 08:18:34 följande:
vecka 18 idag =)
Åhhh jag längtar så enormt efter bebben helt galet !
Jag är inte lika bekväm idenna grav känner jag , Jag brukar älska att vara gravid trots att jag knappt kunnat gå men jag har liksom gillat att veta att man bär på ett mirakel, ja klart att jag är fruktansvärt glad även denna gång men jag känner mig liksom blääää ja jag vet inte . Jag beställde nya kläder i går till mig själv stövlar mm bara för att piffa upp mig lite =)
Våra vänner fick en liten tös i går kväll en liten Leia, så fint.
Det kan verkligen hjälpa med att köpa lite nytt och få känna sig lite fin. Jag har haft en lite shopping hysteri i dagarna och det e så härligt att gå upp på morgonen å veta att man har en massa kläder att välja på. Förut var det en plåga eftersom allting var för litet/kort. Har hittat te på snygga gravidbyxor som sitter riktigt bra och sen varierar jag bara linnen och koftor. Man ska unna sig att känna sig vacker som gravid. Det e väldigt lätt att bli nedstämd av alla kilon som bara stiger även om man vet att det ligger en skatt i magen. Vissa dagar hjälper lixom inte det. Det här är min 4 och sista....men igår började mannen prata om att om ett par år kanske vi kan fundera på en tredje...min 5:e

, sa att han fick hitta nån annan som bar på det barnet då för den här bebis fabriken stänger ner efter denna...

.