Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Uddabus - vad bra att du kan göra belastningen ändå fast på ditt vis .

Sitter hos mvc läkaren nu och väntar. Har så galet ont överallt, redan gråtit hemma på morgonen. Fy fan för foglossning!!!

• MissFörstånd

Rocketqueen - Tack! . Det känns trist att inte jobba alls men samtidigt är det nog det bästa för både mig och bebis just nu. Ska försöka att bara vara! Ska prata med förskolan i em också om att dottern kommer komma mer nu.

• MissFörstånd

Vi hade en acta graco logico s med bas till dottern och vi var Supernöjda med den och nu ska vi få låna en likadan av en kompis, känns toppen. Jag upplevde den aldrig som tung, men jag har heller aldrig provat någon annan .

• MissFörstånd

Idag tycker jag synd om mig själv kan jag lova! Fint väder så sambon och dottern drog iväg till svärisarna för att var ute på sjön och mysa, grilla korv och åka skoter. Vad gör jag?! Sitter hemma i soffan med en foglossning som långsamt dödar mig!! Jag vill också vara med, men det går inte!

Jag sitter på dotterns höga matstol när jag lagar mat, det är räddningen för mig också .

98 dagar kvar

• MissFörstånd

Dancia - men fy vad otäckt!!! Helt rätt av er att anmäla även om det inte är så kul och speciellt inte när det blir personligt hot mot er. Egentligen skulle ni ha filmat händelsen med hunden så kunde han inte ha sagt något alls!

• MissFörstånd

Havsjungfrun - tack för ditt pepp!

Idag är en helt sjuk dag också. Självklart tittar jag på Vasaloppet, tradition sen jag var liten . Bor tre mil från målet men aldrig varit där och tittat. Trafiken här är hemsk under veckorna före.
    Superont i fogar, höfter och allt! Idag hade vi bestäm att vi skulle röja lite så spjälsängen kan monteras och allt sånt. Då åker sambon och dottern iväg (idag igen!) på pulka och korvgrillning. De säger att det inte ska vara långt att gå men jag kan ju inte gå alls. Så fort de åkt kom tårarna och jag känner mig helt jävla värdelös och tråkig! Plus att jag blev sur och känner mig bortprioriterad, men det är ju bra att han och dottern hittar på nått.

Tack från gnällkärringen...

• MissFörstånd

Enortsmamma - bäst när du ligger på mage? Kan du det fortfarande?! Har en tens också, fick den utskriven för längesen och den hjälper ibland , plattorna slits dock väldigt fort så man får köpa nya.

Hemmamorsan - jag håller på att läsa. Föda utan rädsla, väldigt bra. Skriver mycket om andning och vad man kan tänka på och träna på före/under/efter förlossningen.

V27 idag

Svar på tråden Juni-barn