FiaA87 skrev 2012-03-20 07:41:54 följande:
Åh måste bara berätta! Igår hade jag en för jävlig dag rent ut sagt. Fick även min första bristning (den var väntad, har haft piercing och huden är tunn.. men ändå!).. blev sjukt deppig i ca 30 sek. Finns ju inget att göra åt och i slutändan är det värt vartenda åkomma:) Men iaf, idag fyller jag 25 år och sambon väckte mig med present på sängen. Fick världens finaste Thomas Sabo halsband

Sen kom mina föräldrar in och av dem fick jag en matchande Thomas Sabo ring..
Jag är ingen romantisk person för fem öre och inte han heller egentligen, men den här presenten var så sjukt gullig! Jag blev överlycklig:)
Ha en bra dag allihopa!
9 veckor kvar till BF!!
Grattis på födelsedagen

emma78 skrev 2012-03-20 08:12:48 följande:
Hur gott är det inte med flingor och iskall mjölk till frukost!!! LOVE IT!!
Fortfarande inget svar från FK.....om en vecka ska allt vara färdigbehandlat iaf....Har bestämt mig för att om inte grav.penningen går igenom så tar jag ut min semester och sen får jag väll börja med föräldrapenningen lite innan bebis kommer:( Känns ändå som lite tur i oturen att det just nu är så uppmärksammat i media ang. grav.penning!
Fick iaf en hel del tillbaka på skatten

alltid välkommet:))
Jag får också tillbaka på skatten, känns hur bra som helst

!
Idag ska jag till sjukgymnasten och prova akupunktur mot foglossningen. Jag har provat en gång på förlossningen men jag minns inte om det hjälpte. Jag vet inte om det kommer funka men jag går dit med öppet sinne