Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

gammelmamma skrev 2012-03-20 11:04:34 följande:
    Ni är roliga, jag har inte fått några cravings ännu!! Konstigt

Inte jag heller. Hade inte när jag väntade dottern heller faktiskt.

Nu är jag hemkommen från akupunkturen och det var ok. Gjorde lite ont att sätta nålarna, men ingen fara. Ska dit på torsdag nästa vecka igen. Han sa att jag kommer få blåmärken och "no kidding", det gör redan skitont! Nålarna sattes bak i svanken typ.

Har varit och köpt blöjor också, Liberos nr 1. Vad jag minns fanns det bara Pampers på BB när vi fick dottern och det vill jag inte ha så jag tar med de små . Så otroligt söta och små!

Kikade på deklarationen igår och jag får tillbaka rätt mycket , men det bästa var att jag såg att jag ska öka årsinkomsten ytterligare 30 000, har redan höjt den men inte tillräckligt. Det tackar vi för när jag ska vara hemma         
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd
    PIO skrev 2012-03-20 12:06:17 följande:
    Va inne på veckans kontroll idag. Tappen har blivit kortare. Va 1,9 cm så nu måste ja ligga o vila så mycket ja bara kan. Usch blir orolig att den här bebisen kommer komma för tidigt. 28+0 imorgon. Skulle gärna vilja att den stanna till v 36 iaf.
    Fy då! Så nu får du vila, vila, vila och kolla fl och serier på tv. En kompis sa åt mig att vila och köpa big brother 24/7 . Nu är jag inte sååå intresserad av bb att jag skulle betala för att se på det men det kan du göra om du vill
  • MissFörstånd

Havsjungfrun - jo jag har favoritat den för ett tag sen men jag saknar att inte länkarna läggs i infon upptill för man måste gå igenom massa sidor hela tiden för att kolla. Tänkte försöka slippa det .

• MissFörstånd
    gammelmamma skrev 2012-03-20 20:48:25 följande:
    missförstånd och havsjungfrun: vad är det för länkar, är det er emellan eller är det nåt jag har missat;)  

Näe absolut inte, ja la upp en länk här tidigare idag till en tråd jag startat med tips på olika gratis gravidboxar.
  • MissFörstånd

Jag äter också loratadin, enligt min allergiläkare och Allergimottagningen är det ingen fara. Äter 2/dag men får ta fler vid behov.

• MissFörstånd

Jennie - skönt att höra från dig!

Jag kom på en sak igår! Jag har problem med min svanskota, troligtvis efter en kraftig viktnedgång. Många som får problem med den då, tror ni att det kan vara ett hinder för en vaginal förlossning? Har hört om många som fått ont i svanskotan efter just vaginal förlossning, de bryter alltså den. Ska till bm på måndag och fråga, men har ni hört något?

• MissFörstånd

Man kanske inte kan skilja på smärtan just då, men tiden efteråt vill jag inte ha ondare än vad jag redan har. Kan inte heller sitta långa stunder i samma ställning.

• MissFörstånd

På onsdag är det 30 dagar sedan de fick in sista papperet. Har jag inte fått besked då sa de att jag skulle ringa.

Svar på tråden Juni-barn