Juni-barn
Mycket tidigare med nr två... Tror v 14-15 faktiskt
Mycket tidigare med nr två... Tror v 14-15 faktiskt
Mer som fisksprattel... Sen är det ju olika beroende på var moderkakan sitter...
I sen får vi se hur det känns denna gången...
Åh va skönt att höra att fler gått upp tre kg
Måste bara tipsa om en tråd i gravidforumet. Roliga förlossningshistorier... Skrattat soom en gnu o lusläst 69 sidor... Finns under förlossning...
Ja man kan tycka att gemensam vårdnad är bra om man bor ihop eller separerar som vänner men inte när man är ensam o den andre gör allt för att stoppa dig vad du än gör... Tex om den andre föräldern inte tar sitt ansvar som det innebär med gemensam vårdnad då tycker inte jag att den andre ska ha den rättigheten faktiskt...
Gemensam vårdnad innebär att man samarbetar för sitt barns bästa...
Usch inte roligt... Bra att du står på dig om nya mätningar osv... Jag är tydligen i v 9 men ska göra ultra för att veta helt säkert... Redan den 8/11... Ska bli mysigt synd bara att inte pappan tycker det... Men men...
Skönt att det inte bara är jag som känner mig tjock.., burat byxor tre gånger idag för att allt e jobbigt o ha på sig,.
Jo men om man mår illa hela tiden är alla brallorna som sitter åt jobbiga
Mm här med... USch o fy... Hatar det... Men man har ju själv tuggat till det... Dags att tvinga sig ut fast illamående osv