Juni-barn
O det enda enligt honom som fungerar är sexet... Om man har det jävligt borde det ju inte heller fungera
O det enda enligt honom som fungerar är sexet... Om man har det jävligt borde det ju inte heller fungera
Ja men vi har haft det väldigt jobbigt med ex, svartsjuka, ex igen o att han inte får träffa sina äldsta barn... Nu vill ha flytta men vi äger ett hus ihop o vi kan inte prata normalt med varandra alls... Innan var han svartsjuk o nu är jag det... Mycket tok har det varit ojat har gett upp innan men nu är jag helt säker på att jag vill vara med honom men inte han med mig... Gör mig så ledsen av allt...
Inte bara hans fel utan lika mycket mitt... O nu är han helt kall mot mig o det gör mig frustrerad o osäker vilket blir tok... O sen alla hormoner på det
Prova även potatismjöl... Lindrar oxå
Skyll på magkatarr...
Är det fler som är illamående på kvällarna bara?
Känns som om hela magsäcken sväller o det skvalpar i magen...
Jag går på min tredje vakna natt snart o jag kan fan inte komma till ro o sova ordentligt på dagarna... Så ni kan ju tänka er hur trött jag är ikväll... Men men snart blir det väl ändring på det oxå...
Jag hade inskrivning idag och jag blev så glad att jag inte gått upp mer än vad jag gjort... Trodde det var mycket mer men ack så glad jag blev att det typ bara var 2-3kg.
Trodde det var mycket mer med tanke på att jag små ätit som en tok i tre månader nu...
min bm är sååå underbar och gör mig så glad... Snacka lite om förlossningar redan eftersom min första var sååå jobbig men andra okej... fast jag är ju redan orolig att det ska bli som den första...
O vi skrattade verkligen i kapp om allt =) Att man får lov att vara arg och man får vara ledsen osv...
Hon sa det så bra att en förlossning får lov att låta o vara mycket just då... O skrattade jätte mycket..
Fick tid i jan för ultra o det känns som en evighet tills dess ju... Fast samtidigt kan man bara vara under tiden...
Skönt på något vis... Var i v 12+2 alltså redan inne i v 13...
2-3 kg som jag skrev ovan... Men nu när jag mår bättre ska jag försöka hinna med lite promenader... O försöka äta lite bättre... För att slippa ta omega tre så ska jag försöka äta nötter, lax o makrill bl.a. Tre gånger i veckan... Så slipper jag ta en massa piller..
Till mig sa bm att det var svårt att höra såhär tidigt
Har bättre hy nu fakti