Juni-barn
Ja det var super mysigt att se han/hon där inne... Synd min sambo inte tycker likadant... Blir rätt ledsen men men
Försöker glädjas iaf
Ja det var super mysigt att se han/hon där inne... Synd min sambo inte tycker likadant... Blir rätt ledsen men men
Försöker glädjas iaf
Han ville inte ens följa med för han ansåg att jobbet var viktigare o att det inte fanns någon anledning... Men nu sitter bilderna på kylskåpet o vill han inte vara med så kan han ju se till o gå nu...
Vi fick ett missfall 1 april i år o innan det skedde ville han ha ett barn till plus att han var glad när det fanns o jätte jätte ledsen när det försvann...
Därför gör jag inte abort heller bara för att det inte passar honom med ett barn nu...
Vill kunna glädjas åt det lilla miraklet... O det gör jag till viss del sj o med mina närmaste
Ja det var super gott o barnen gillar det med... :)
Tack snälla ni... Försöker prata med honom men det slutar bara i tjafs o gräl... Han tycker det bästa är abort o jag är helt emot... Jag har gått igenom det förut o vägrar göra det igen... Har två barn sen innan o han har tre...
Visst vi blir en ännu större familj men det valde vi när vi blev ihop oxå...
Köpt hus har vi oxå... Så nu räcker det på hans dumheter...
Han kan ju snipsa ledarna i så fall...
Vi är över 30 bägge två
Ja exakt dem vet mycket väl hur barn blir till...
O dessutom har jag aldrig haft skydd vilket han vet om
Ja men det är sp det är... Ska jag vänta mig att han lämnar mig nu då!??
Alltså jag blir bara galen på honom...
O deppig har han varit länge ...
Nu får bebis iaf clementiner :)
Hoppas att det smakar för den lille/à...
O hoppas att jag inte blir så rutten av citrus som vid mina andra graviditeter...
O denna gången har jag mått fruktansvärt illa o knappt kunnat gå upp ur sängen eller soffan... Vilket jag inte gjort innan
Ja han e less på livet helt enkelt o har jävligt jobbiga ex... Så klart att han är rädd att det blir ännu ett seperationsbarn...
Vilket jag inte tror eftersom jag kämpar på hela tiden...
Förstår hans oro, rädsla o panik... Men jag gör inte en abort...
Tack det säger alla andra till mig oxå men känns inte kul att göra något så stort som att skaffa barn mot någons vilja...
O nu är jag i v 11 o barnen såg mina ultraljuds bilder o frågade sambon om jag fick berätta nej var svaret o då frågade jag varför o fick svaret skiter i vilket.. Sååå jag berättade o dem två 6 åringarna vi har hemma blev jätteglad o min son är en vecka yngre än hans dotter utbrister äntligen är jag inte minst längre...
Haha dessa barn är för härliga