Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Mitt illamående har peppar peppar nästan gått över... Från att i princip bara ligga ner till att fungera om dagarna.. Brukar komma en släng när jag ska lägga mig dock

• Uddabus

Mm mina bröst har jag haft sjukt ont i oxå... Knappt kunnat ta av mig behån... Men nu är jag bara lite öm... O mycket mycket större o fylligare... Me like ;)

• Uddabus

Eller gör en egen :)... Ta gamla kuddars stoppning bara istället för att kasta dem.. Min syster sydde en till mig fast jag inte var gravid :)

• Uddabus

Dricker i princip bara kaffe på morgonen just nu... Sen är det inte gott överhuvudtaget..

• Uddabus

Pappan här hemma verkar ha lugnat sig en del peppar peppar... Så nu njuter jag av lugnet så länge... :)

• Uddabus

Lillalyckan har du haft det ofta eller det är i samband med när du skulle haft mens?

• Uddabus

Det låter som ichias nerven... Här är det oxå som att man bara tjockat till sig... Lite mage o enorm var kväll... Är trött som en gnu igen men får hoppas att det går över snart...

• Uddabus

Vad härligt att höra att det finns underbara män... Min vill bara fly nu o separera... Härligt liv jag har...

• Uddabus

Ja det är inte lätt alls... Känns som mitt liv bara splittras... O vem vill ha en tre barns mamma med tre olika fäder???

• Uddabus

Ja jag älskar honom men han har gett upp om allt... Han är sååå nere o jag når inte fram.. Han vill bara fly från allt...

Svar på tråden Juni-barn