Juni-barn
Mitt illamående har peppar peppar nästan gått över... Från att i princip bara ligga ner till att fungera om dagarna.. Brukar komma en släng när jag ska lägga mig dock
Mitt illamående har peppar peppar nästan gått över... Från att i princip bara ligga ner till att fungera om dagarna.. Brukar komma en släng när jag ska lägga mig dock
Mm mina bröst har jag haft sjukt ont i oxå... Knappt kunnat ta av mig behån... Men nu är jag bara lite öm... O mycket mycket större o fylligare... Me like ;)
Eller gör en egen :)... Ta gamla kuddars stoppning bara istället för att kasta dem.. Min syster sydde en till mig fast jag inte var gravid :)
Dricker i princip bara kaffe på morgonen just nu... Sen är det inte gott överhuvudtaget..
Pappan här hemma verkar ha lugnat sig en del peppar peppar... Så nu njuter jag av lugnet så länge... :)
Lillalyckan har du haft det ofta eller det är i samband med när du skulle haft mens?
Det låter som ichias nerven... Här är det oxå som att man bara tjockat till sig... Lite mage o enorm var kväll... Är trött som en gnu igen men får hoppas att det går över snart...
Vad härligt att höra att det finns underbara män... Min vill bara fly nu o separera... Härligt liv jag har...
Ja det är inte lätt alls... Känns som mitt liv bara splittras... O vem vill ha en tre barns mamma med tre olika fäder???
Ja jag älskar honom men han har gett upp om allt... Han är sååå nere o jag når inte fram.. Han vill bara fly från allt...