Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Här har alla symptom försvunnit på en natt... Man undrar ju vad som är fel... Men samtidigt väldigt skönt..

• Uddabus

Jag har märkt att jag mår mest illa på eftermiddag/ kväll... O det som funkade bäst för mig idag var att vara ute i stallet hela kvällen... Såå skönt med kall luft... Hästar som mumsar osv...

• Uddabus

Idag ska jag få se om det är något i min mage... Ska bli bli spännande... Tjoho

• Uddabus

Mina närmaste vet men sambon vill inte berätta för någon... Men han var ju väldigt anti mot det o är väl en del fortfarande...

Hotat med att flytta osv... Men är väl lugnare nu...

Lite trist men han behöver väl tid att få smälta det... Vi hade ju inte planerat detta o eftersom vi har många barn så får han lite panik osv

• Uddabus

Går in i v 11 idag men får se vad ultraljudet säger + eller -... Jag hoppas då att jag är längre gången :)

• Uddabus

Jag har nu sett mitt lilla mirakel... Jag blev framflyttad någon dag... 3.51 cm var den lilla... =)

Hjärtat slog fint o man såg tydligt navelsträng... Sparkade lite i början bara men sen vände den sig halv om o somnade o ville inte visa sig mer =)

• Uddabus

Jag tänkte göra fransk fiskgratäng med potatismos idag.... Så sugen på det o har varit jättelänge...

Du kan ju strimla o steka, creme fraice, kryddor efter tycke o smak, svampsoja, fond av något slag.
    Bacon brukar vara super gott till kyckling...

• Uddabus

O sugen på pasta sallad är jag oxå... Med  tonfisk o annat gott... O såserna ska vi inte snacka om vad jag är sugen på =P

Svar på tråden Juni-barn