emma78 skrev 2012-02-04 17:40:38 följande:
Gammelmamma: Å vad mysigt ni kommer att få du och din dotter!! Å vilken nytta hon kommer att ha av dig!!!Min mamma var 20 när hon fick mig,fick en sladdis vid 30 och blev mormor (jag som fick barn) vid 42! det skiljer nästan lika mycket mellan min syster och min son som det gör mellan mig och min syster! När min mamma var ute och gick med min son trodde alla att hon hade fått barn och hur de hade kunnat missa en graviditet:)) Ska tillägga att min mamma och min son har en fantastisk relation likaså min syster och min son!!
Förmodligen kommer jag själv att hamna i samma sits då min son nu är 12 och kommer att få syskon! Själv är jag 34 i sommar.Fast jag är nog själv färdig som mamma efter denna men då kan man ju få längta efter barnbarn som kanske inte dröjer så många år.......
min moderkaka ligger oxå i framvägg....i ca en veckas tid har jag kunnat känna bebis varje dag! Kan fortfarande "bara" känna inne i magen så mannen får vänta på dom "riktiga" kickarna!
Ni som bor runt Jönköping,får man fråga vart ni finns?? Själv bor jag ute i Habo!
Bor i Jönköping, vättersnäs.