lycka 4 skrev 2012-03-23 16:11:53 följande:
Jippi vi fick lägenheten så 1 juni bär det av till stockholm igen fan va underbart
Vad kul! Grattis!

JennieJ skrev 2012-03-23 14:54:13 följande:
Nästan samma då :) är 28+4 och jag bara ber till Gud att jag passerar vecka 35 även om de nu ser mörkt ut :( Tack förresten ;) glad att slippa fira på sjukhuset utan får ta emot folk från soffan istället
Skönt att du fått komma hem! Hoppas bebis stannar länge... Grattis på födelsedagen!

Elvis Mamma skrev 2012-03-23 17:59:21 följande:
Idag har vi varit på 3/4 D ultraljud på tittut å allting såg bra ut

otroligt häftigt att få se våran lilla tjej, vi fick även bekräftat igen att de utan tvekan är en tjej och så fick vi även ett nytt datum, nämligen 26 juni vilket stämmer bra då jag själv tidigare fått fram 25 :e men rutin ultraljudet visade 2 juli vilket jag dock vet inte stämmer för isåfall skulle jag gjort grav testet 3 dagar efter befruktningen men nu fick vi alltså 26 juni istället

Vad mysigt att se bebis i 3D!

Ensortsmamma skrev 2012-03-23 18:38:26 följande:
Tjohoooo:) har vart på könsultraljud idag och det kommer att anlända en liten Hampus till oss i juni! Vi är så glada,,könet spelar absolut ingen roll, de är bara att allt känns så mer verkligt nu. Så vi gick raka vägen därifrån och in på kaphal och köpa blåa fina kläder att ta med till BB :)
Grattis! Kul att se bebis och få veta kön!