Juni-barn
Jag mår mer illa igen, det var precis samma förra gången - bättre några veckor sen kom det tillbaka... fick inte över förrän runt vecka 25 då, fast småhungern fick jag dras med hela grav. Minns att det gick över som ett trollslag när sonen var född, var en så märklig/skön känsla att inte ha det där suget hela tiden.
Ska in med sonen för att träffa tandhygienist på torsdag, är väl standard runt 1 årsdagen... undrar om hon ska titta i munnen, det kan bli roligt i så fall med tanke på vilken kamp vi har varje gång tänderna ska borstas...
Har på nåt sätt fått för mig att pyret i magen säkert är en pojke till, för det känns såpass likt förra graviditeten... men vi får se, hoppas att liten vill visa upp sig på RUL...15 dagar kvar. Är lite orolig att inte sambon ska få följa med in dock, för de vill inte ha småbarn med på undersökningarna och vi har ingen som kan vara barnvakt... all förståelse för att BM inte ska behöva utföra sitt jobb med skrikande/klåfingriga småbarn i rummet men är det så självklart att man kan hitta en barnvakt när som helst? Så länge pappan är med så kan man ju låta dem gå ut OM det skulle bli strul istället för att kategoriskt vägra tycker jag...