Bumman79 skrev 2012-05-14 13:42:54 följande:
Sen jag gick hem för 1,5 v sedan har jag inte hunnit med någonting känns det som...jag är bara supertrött vilar vilar vilar sen sover jag typ 12 timmar per natt. Å vaknar såklart dödstrött.
Är i v 36 nu (35+0). Är det så det ska vara nu på slutspurten kanske?
Jag som hade tänkt att fixa en massa och så orkar jag inte...tänkte tvätta bebiskläder nu känns skitjobbigt...men har skjutit upp det i 3-4 dagar redan. Å jag tycker ju egentligen att det är jättekul med bebisfixet!
Känns som att jag har småhuvudvärk och yrsel och är smått förkyld och dödstrött men det har jag ju känt mig i 10 dagar nu å blir bara tröttare och tröttare...eller kan det vara så att det är mina järndepåer som bär skulden?
Jag ska ju få dropp men vet inte när...känns som att jag är i akut behov av det nu.
Är lite smått irriterad över att inte BM tog upp saken för några månader sedan när jag började berätta om mina svimningskänslor. Man har fått stå ut i några månader extra pga det.
Gnäll gnäll gnäll är det fler som är totalt orkeslösa som jag är? Vill bara bli pigg å glad å fixa å dona inför bebisens ankomst...
Jaa jag är lika trött jag. Vet inte hur det står till med järnvärdena eftersom ingen har kollat sen före inskrivningen, lite konstigt tycker jag eftersom jag hade låga depåer då och har ätit tabletter sen dess... men vill minnas att jag var lika trött i slutet förra gången och då var hb strålande hela tiden... skillnaden denna gång är ju att jag har en liten telning på 15 mån och inte direkt kan vila så mycket på dagarna... tröttheten suger verkligen musten ur en, man känner sig som en dålig mamma och tråkig sambo, så himla trist.
Äter nu femte sabla kuren med antibiotika för GBS denna grav och det kan väl kanske påverka också, menade BM på i alla fall. Och imorgon blir det besök hos spec-mvc, tydligen standard här när man är snittad tidigare, vet dock inte riktigt vad besöket ska gå ut på men vi får väl se,