Juni-barn
gammelmamma skrev 2012-03-06 08:27:10 följande:
Ja visst är det jobbigt, jag blir så ledsen och på dåligt humör. Min man är helt fantastisk och ställer upp och gör allt men det är så påfrestande att alltid ha ont och inte kunna göra något. Jag har i och för sig kronisk värk i vanliga fall också men foglossning är nåt helt annat. Har du rullstol när du åker typ till stan och så? Min läkare tycker jag ska ha det så jag kan komma ut lite menjag känner mig så uttittat redan med kryckorna. Jag isolerar mig mer och mer
Nej ingen rullstol här. Jag är ju hemma och orörlig mest för att min tapp är lite påverkad. Foglossningen är liksom som en liten trevlig bonus.....känns typ som att jag skulle vilja limma ihop mina ben så att jag inte kan sära på dom. Och satan va det gör ont när jag försöker klä på mig ståendes och står på ett ben. Man grinar ju fan.
Nej nu e jag trött på att vara gravid, inget sex får vi ha heller. Jag vågar inte ens mig på oralsex då jag inte vågar få orgasm så det e bara maken som får det bra....morr. Känner att jag börjar bli lite bitter.....men biter ihop som vanligt...