Juni-barn
Gammelmamma: Beklagar sorgen över din far, måste vara tungt :( kramar till dig!
Gammelmamma: Beklagar sorgen över din far, måste vara tungt :( kramar till dig!
Jag skicka efter de röda mamma jeansen från h&m i size 36, men de är på tok för stora, speciellt i benen. Så de kommer jag inte kunna använda :( hatar att vara liten ibland :(
Jag är ju en 32-34 i vanliga fall. Har jätte svårt med jeans då de är för långa och för stora i benen.. Blir helt pösiga i knäna :( inte snyggt :( Men bara du är tillräckligt lång så kanske det funkar med 38. .
och jag har hela 51 dagar kvar till BF
Oj oj, jag blir gräsänka fr.o.m. Söndag och över sommaren. Knappt köpt något till bebis, bara ett nytt babyskydd. Inte ens vagn, behöver en syskonvagn. Har lite kläder som min syster just nu har till sin 2 månaders bebis. Hoppas att när hon kommer i dag har med sig lite kläder som jag kan plocka ner i byrån. (skönt slipper jag stå och tvätta dem, då hon redan tvättat upp dem).. Ja ja jag får ta lite pö om pö nu själv de sista veckorna. Ta hjälp av min mor.. Har ju lite annat att stå i med en 1-åring, en häst, en hund och katt och så hela hushållet själv nu då.. Men det rer sig säkert :)
Tack gammelmamma , det ska nog gå bra. :)
Bläää hemska dag!! Sambon åkte till Göteborg i morse blir borta tre veckor kommer hem typ en vecka och sen åker han tillbaka och jobbar som brandman resten av sommaren. Här sitter jag och bölar som en gris!! Är tredje sommaren han jobbar där, första sommaren var jag gravid med dottern men inte lika långt gången som nu (hon är ju född i december) andra sommaren var jag ensam med en "bebis". De somrarna har gått bra, men nu, måste vara hormonerna..? Kan inte sluta gråta och undrar hur fan jag ska ta mig egenom denna sommar ensam med dottern , hästen, hunden, katten och hushållet ??? Trodde inte det skulle kännas så tufft som det gör i alla fall i dag...
Äsch ville bara skriva av mig..
Vi kom överrens tillsammans att skaffa ett till barn nu och att han skulle åka och sommarjobba i år igen så chanserna för ett fast jobb ökar inom det yrket han vill ha en framtid i.
Men kunde inte föreställa mig att det skulle kännas så mycket extra jobbigt detta år i jämförelse med de förra :/ men men..
Nu har han i alla fall åkt och jag har grinat större delen av dagen. Jävla hormoner ! Tur jag har min söta underbara dotter som gör att jag ler :)
RocketQueen: jobbigt, har oxå dagar då jag känner mig som en strandsatt valross, inte alls kul :( men tror nog du är super snyggt gravid i din nya fina klänning.
Hoppas det känns bättre på lördag när du ska på galan! Kram
Jag är ju redan hemma med dottern så skööönt att kunnat vara hemma en hel graviditet och bara njuta av den och av dottern till 100%