Juni-barn
Vad är det för nån dryck??
Jag har kvar att sortera och plocka ner bebis kläder. Köpa nåt nytt till bebis att ha vid hemkomst. Packa bb-väskan och dotterns väska , köpa blöjor, apoteks varor.. Väntar på att syskonvagnen ska komma:) bädda vaggan ( men den har fortfarande min systers son)
Vid senare tillfälle köpa ny säng till dottern så bebis får spjälsängen, men det känns inte så brottom då vi ändå tänkt att bebis får sova i vaggan och i vår säng första tiden. Precis som storasyster fick :)
Kommer nog fixa det sista i nästa vecka när sambon kommer hem i 2 veckor . Just nu känner jag att jag bara orkar att få dagarna att gå med hund och barn och hushåll ensam. Är i dag i v36(35+0)
Grattis Pepita !
Lina: jag har ett recept på scheriproct men har inte fått ut det då det är slut hos leverantören. Får du ut i morgon kan du ju meddela mig, så ska jag gå till Apoteket oxå och se om det kommit hit. Har vart hos flera apotek i stan och alla har sagt samma sak så borde ju finnas här om du får ut där du bor.
När jag vänta dottern blev jag livad hinnsvepning på bf datum. Sa bara att jag inte ville gå över tiden så mycket. Dock behövde jag ju aldrig gå på den då dottern kom dagen innan bf :D
Beror nog på vilken bm man har om man får hinnsvepning "utan" anledning.
Nu vill jag bara att tiden ska gå fort och att liten ska bestämma sig för att komma ut..
Lina : åh perfekt :) då ska jag nog gå förbi något apotek och kolla upp det senare i veckan. Men uppdatera gärna!
Lina: håller med! När jag första gången var inne och skulle hämta ut salvan hade den vart slut i en månad redan då. Det är ju i alla fall en månad sen.. På 2 månader tycker man att de borde kunna framställa lite salva eller vad nu problemet är..