Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

När jag har sammandragningar så blir magen hård och öm , liksom spänner. När det händer kan det även bli tungt att andas. När det ilar mellan benen som mensverk tror jag är när bebis trycker neråt/fixerar sig.. I alla fall så jag vill beskriva känslan när jag jag tror jag har sammandragningar och när bebis fixerar sig eller roterar neråt i alla fall.

♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • LillSnurr82

Inte när jag tror jag har sammandragningar, för det vet jag att jag har. Utan tror bebis fixerar sig/roterar neråt.. "tror" hamna på fel ställe i meningen..

• LillSnurr82

Kommer inte heller ihåg om dottern var lugn eller vild i magen innan förlossningen starta.

• LillSnurr82

Lycka till FiaA87! Hoppas att du snart (eller redan) får träffa lilla pyret där inne..

Grattis till flickan Lina007!! Så himla härligt:) mys på nu !

Lycka till zenoble, hoppas att det är på gång på riktigt nu!

• LillSnurr82

Jätte stort grattis till pojken zenoble !!

• LillSnurr82
    FiaA87 skrev 2012-05-25 10:28:34 följande:
    Nu har världens finaste lilla kille kommit till världen, efter 27 timmars Kämpande och två timmars sömn sen i onsdags! Men Guud vad lykliga Vi är! 3930 vägde han och är 51 cm lång:) det var det värsta och det bästa jag någonsin varit med om:) vattnet och Slemproppen gick på samma gång och 20 min efter det satte verkarna igång.. Lycka till nu alla ni som fortfarande väntar på era guld klimpar:)

STORT grattis!!!
  • LillSnurr82

Åh sex!? Det var länge sen.. Minns inte ens när.. Även om jag vill ha lust så kan jag inte hitta den.. Och nu på slutet känner man sig ju inte speciellt fin heller. Har dock "lovat" sambon att köra nån färdknäpp nästa vecka om inte liten kommit.. Får se hur det blir med den saken.

• LillSnurr82

Har inte heller packat bb väskan men det gör jag nog när jag känner att det är dax att åka in till förlossningen.

Köpte blöjor storlek 1 i dag :) dom är så pytte små och söta :)

• LillSnurr82

Åh vilken söööööt NinnaBus :) grattis!

Kan inte sova i denna värme :( ont i halsen på natten då jag är täppt i näsan så sover jag med öppen mun de få stunder jag somnar vilket leder till halsont :(

Hatar. I flera dagar har magen vart helt hård , som om jag har en enda lång sammandragning som inte vill släppa.. Jobbigt, kan det inte bara sätta i gång på riktigt så man slipper gå och tycka allt är tungt ?!?!?

Vecka 38 på måndag så liten är välkommen typ NU!!

Svar på tråden Juni-barn