Juni-barn
Välkommen till världen lilla söta fina Melker!! Härligt att ni nu mår bra/bättre! Stort lycka till!
Välkommen till världen lilla söta fina Melker!! Härligt att ni nu mår bra/bättre! Stort lycka till!
Ni som ska ha syskonvagn , vilken har ni bestämt er för? Jag har bestämt mig för 2me los Angels men den har ej kommit in ännu. Ska komma nu i maj så jag väntar med spänning att den ska komma så jag kan beställa hem den. Hoppas det inte är allt för lång leverans tid..
Jo mitt krav är ju att man ska kunna ha ett barn framåt (dottern vill inte åka bakåt och bara se mamma/pappa) medans det andra ska kunna åka bakåt även sen när h*n sitter. Los Angels ska oxå vara smalare än vanliga dubbelvagnar med två separata sittdelar. Inte så dyr heller.. bor inne i stan så vill oxå ha en nättare vagn som kommer in överallt och inte känns så klumpig.
filioli.shop.textalk.se/sv/barnklader/aka-barnvagnar/syskonjogger-los-angeles.html Denna är det jag ska beställa när den kommer in.
Smart Annelie:)
Groteskt vad det trycker neråt, känns som man har en stor badboll mellan benen.. :/
Vi har oxå köpt ett akta graco med bas. Det babyskyddet vi hade till dottern var utan bas och det var inget vi sakna, men då visste vi ju inte heller hur det är att ha bas. Det ingick i priset nu. Så får se vad vi tycker om det. Vi köpte dock begagnat fast av en kompis annars skulle jag aldrig våga köpa begagnat babyskydd.
Jag sov oxå skit i natt, men då vet jag ju varför :) trött i dag är bara förnamnet. Jag som har tvättstugan i dag och så måste jag åka ut till stallet och ta in alla hästar.. *suck* VILL HA MIN KARL HEMMA sånna här dagar!! :(