Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Spännande Nenne87! Lycka till!

• LillSnurr82
    Tre Flickor skrev 2012-05-26 10:28:33 följande:
    NinnaBus - Grattis vilken liten raring   nenne87 - Vad spännande hoppas att värkarna kommer igång regelbundet snart och lycka till   Här har det äntligen börjat hända saker. Jag ligger och klockar på www.varktimer.se/ och inväntar mer regelbundna värkar. Just nu är det 5-10 minuter mellan, de pågår 60-90 sek och de är fullt hanterbara med hjälp av andningen. Jag har hört att tredje barnet kan vara lite klurigt så jag hoppas att det inte är falsklarm. 4 dagar kvar till BF. 

Spännande, låter ju verkligen som att det är på G nu. :) härligt! Går oxå in i vecka 38 på måndag. Men här är tok lugn förutom att magen är hård som sten typ konstant.. Kanske ett tecken på att det snart är på gång i alla fall *hoppas kan man ju*
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • LillSnurr82

Jag har gått upp 13kg än så länge. Med dottern gick jag upp 18kg men då samla jag massa vatten.

• LillSnurr82
    gammelmamma skrev 2012-05-26 21:31:33 följande:
    I torsdags kl 19 föddes lilla Vera med urakut kejsarsnitt. Allt gick bra. 

Grattis, varför blev det ur akut kejsarsnitt? Skriv gärna din berättelse i juni-barnen tråden när du har tid och lust, om du vill så klart!
  • LillSnurr82

Usch hemsk natt! Förvärkar och satans ont i ryggen. Sen jordens förkylning på det gör ju inte att man sover som en prinsessa direkt :( Sen hade grannarna schlager fest och gjorde väldigt klart för oss när Sverige fick höga poäng och att vi verkligen vann.. ( hade tänkt se reprisen nu på morgonen men känns inte som att det behövs nu) Hela natten!! Usch! Ibland önskar man att man bodde ute på landet utan en granne i sikte..

• LillSnurr82

Nu har jag utmanat ödet och gått en power walk på 60 min med hund, barnvagn och magen runt stångån. Gick så fort att hunden knappt hann kissa, haha!
    Får se om det sätter fart påt så alla förvärkar snart blir riktiga värkar.. Eller om det gör motsatt verkan.. Återstår att se!

Ha en fin mors dag alla söta mammor där ute!!

• LillSnurr82
    bebisgalen skrev 2012-05-27 11:44:58 följande:
    Hoppas det kommer igång, men har för mig jag läste ditt vatten hade gått? Eller har jag helt fel?

Nej mitt vatten har inte gått. Tror inte mitt vatten kommer gå heller. Det gick aldri när jag fick dottern, mina krystvärkar börja innan vattnet ens gått så de fick ta hål på hinnorna. Har nu bara massa förvärkar som inte vill bli något mer än så... Sjukt jobbigt..
  • LillSnurr82

Nu har vi tagit en till promenad hela familjen :) dock lugnare men såå skönt att röra lite på sig.. Så fint vid stångån oxå så här års :)

• LillSnurr82

Nej fy vad elaka människor! Jag skulle nitat hela högen tror jag. Bara för att någon är gravid så har man fan inte rätt att säga vad som helst... Usch vad elakt!

Svar på tråden Juni-barn