Juni-barn
Spännande Nenne87! Lycka till!
Spännande Nenne87! Lycka till!
Jag har gått upp 13kg än så länge. Med dottern gick jag upp 18kg men då samla jag massa vatten.
www.familjeliv.se/Forum-11-446/m64915353.html Länken till de födda juni-barnen
Usch hemsk natt! Förvärkar och satans ont i ryggen. Sen jordens förkylning på det gör ju inte att man sover som en prinsessa direkt :( Sen hade grannarna schlager fest och gjorde väldigt klart för oss när Sverige fick höga poäng och att vi verkligen vann.. ( hade tänkt se reprisen nu på morgonen men känns inte som att det behövs nu) Hela natten!! Usch! Ibland önskar man att man bodde ute på landet utan en granne i sikte..
Nu har jag utmanat ödet och gått en power walk på 60 min med hund, barnvagn och magen runt stångån. Gick så fort att hunden knappt hann kissa, haha!
Får se om det sätter fart påt så alla förvärkar snart blir riktiga värkar.. Eller om det gör motsatt verkan.. Återstår att se!
Ha en fin mors dag alla söta mammor där ute!!
Nu har vi tagit en till promenad hela familjen :) dock lugnare men såå skönt att röra lite på sig.. Så fint vid stångån oxå så här års :)
Nej fy vad elaka människor! Jag skulle nitat hela högen tror jag. Bara för att någon är gravid så har man fan inte rätt att säga vad som helst... Usch vad elakt!