Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

PIO skrev 2011-11-10 06:01:46 följande:
    Jisses amalia! Har knappt sovit inatt. O när ja väl somnat kommer vår 5 åring in o lägger sej mellan oss. Blir trångt som fasen men ja lyckas tillslut somna om. Vaknar strax efter tre igen av att sonen kissat i sängen. Gaah upp o byta lakan, duscha av sonen o sen ett nytt försök att sova. Men nej! Sonen vägrar utan är vaken tills pappas klocka ringer o dom har nyss åkt till dagis o jobb. Här ligger jag... Illamående som f----n o då spyr hunden! Bläää!!! Herregud när ska detta ta slut. Hahahaha nu ska ja försöka sova en stund sen kl 11 idag ska vi iväg på info samtal om kuben. Hoppas att ni andra vaknar pigga o glada idag :)
    Fy fan sånna nätter är så mysiga =)

Själv har jag haft båda grabbarna katten å hunden i sängen ( alla passar på när hjärtat är borta ) Så sömnen har inte vart den bäst här heller .

Jag mår ju illa nattetid vilket är väldigt drygt. Jag vaknar liksom av att jag mår illa å måste byta ställning =(

Busbus Hur mår du ?
  • lycka 4

Ja morgonen är inte så farlig för mig det är nästan som lugnas då i nån timma sen mår jag typ konstan illa hela dagen

• lycka 4

Jag har köpt nya vagnar alla tre gånger men kommer nog garanterat satsa på en begagnad denna gång, jag tröttnar snabbt på vagnar å byter å har mig så jag tycker inte det är värt närmare 10 tusen för en så liten tid

• lycka 4

Inte ett dugg farligt att färga håret när man är gravid bara färgen som kan bli en annan å då ofta åt det grön aktiga:)

• lycka 4

bhuuu jag saknar min man =( Han åkte upp till mässan i stockholm igår och ska vara kvar till sen kväll på söndag . Vi har ju precis flyttat hit från stockholm så jag känner mig mega övergiven =( Känslig är man juh också och ynklig känner jag mig bara för att jag mår så jävla pissigt. Inte kan jag sova heller jag är van vid att ligga i hans famn juh . Jag matar sängen full med barn å katt å hund bara för det ska bli så mulligt som möjligt .

Gud va töntig jag e men det är liiiiite synd om mig

• lycka 4

Jag är också sugen på kronan dom är jätte fina. Men jag tycker om teutonia också

• lycka 4

Ang uvi va noga med att dom kollar det ofta. Jag fick gbs min förra grav å hade ett helvete

• lycka 4

Om det blir en tjej blir det lee och kanske Elliot om det blir en kille. Vi har en alexander Mathias Dennis å en Erica

• lycka 4

Hej tjejer!! Mitt illamående har varit näst intill borta lett par dagar, helt underbart peppar peppar. Mina tuttar växer så det knakar riktigt trevligt hi hi

• lycka 4

Jag väljer att inte göra kub av just den anledningen !

Svar på tråden Juni-barn