Dancia skrev 2011-12-21 10:15:34 följande:
Jag har heller aldrig fått en fråga om våld. Tycker att de borde införa det överallt för det är bra att de frågar.
Lycka4: vilken härlig julklapp :). Jag har hjärtljuden med min angelsound sen 10+0. Är ett tag sen jag lyssnade så jag tänkte lyssna sen och då kan jag berätta var jag hittade hjärtljudet :). Innan har jag hittat det precis ovanför blygdbenet, väldigt långt ner mao. Det mysiga med as är också att man kan höra bebisen sparka och tumla runt där inne :). Sist fick min lilla hoppsan in en rejäl spark rakt mot dopplern :).
Ja jag provade lite igår innan jag slog in den =) Men jag fick bara in mitt eget hjärtljud . Har aslltid varit lite anti mot sånt men nu när jag väntar barn med min nya man så är allt sååå annurlunda, han tycker verkligen att det är ett mirakel och tycker att det är sååå underbart att vi ska ha barn det har liksom aldrig kännst så här så nu känns det som om det bara är en ur mysig sak.
Tänkte på det som du IdaElin skrev tidigare ang sexet med din man så är det här me , kände igen mig i det du skrev om att du grät första gången ni hade sex =) Det är sååå jävla magiskt att hitta mannen i sitt liv